Sugestii pentru energie de dimineata

Sugestii pentru energie de dimineata

Detalii

CategoriiSanatate
Taguri
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari3417

Voteaza & Distribuie

Descriere

Energie - sugestii pentru o dimineata energica

energie de dimineataPrimele ore ale diminetii iti pot lasa amprenta, pozitiv sau negativ, asupra intregii zi. Astfel ca ai nevoie de energie de cand suna alarma de dimineata.



Insa exista trucuri pentru a capata mai multa energie de dimineata si pentru a ne trezi mai usor.


1. Culori vibrante

Culorile puternice vor spori cu siguranta adrenalina si vitalitatea. Coloreaza-ti camera cu rosu, galben, portocaliu si fucsia, acestea vor raspandi o doza semnificativa de energie.



Cromoterapia este o alegere excelenta pentru micul dejun. Un suc de morcovi iti va da destula energie pentru a incepe ziua cu brio.


2. Trandafiri si afectiune

Chiar daca nu ai un iubit care sa iti ofere flori, o vaza plina cu trandafiri iti va umple dormitorul de dragoste.



E un fapt demonstrat ca florile, mai ales trandafirii, au proprietati energizante pentru femei. Specialistii afirma ca floraresele sunt inconjurate de buna dispozitie si sunt mult mai energice.


3. Fara buton de snooze

Fiecare dintre noi a apasat macar o data butonul de snooze/amanare al desteptatorului. Si tentatia exista in fiecare dimineata.



Adevarul este ca 5 minute de somn in plus nu te ajuta deloc. Stiintific vorbind, creierul tau stie ca va fi trezit imediat, astfel ca nu e vorba de odihna si doar de o pacaleala. Asadar seteaza alarma la ora cuvenita fara sa te mai amagesti cu butonul de snooze.


4. Planificare mentala

Aceasta planificare consta in punerea unui reminder in loc de alarma clasica, cu acelasi tip de alerta. Altfel vei privi lucrurile cand vei vedea pe ecranul telefonului "Intalnire de afaceri la ora 12:00!!! e deja 08:00". Te vei gandi imediat la vestimentatie, la modul de a-ti expune ideile si la eventualele implicatii.



Astfel vei uita de somn si vei capata energie pentru a face fata planului din ziua respectiva.


5. Multa lumina

Renunta la a trage obloanele si lasa razele soarelui sa patrunda in dormitorul tau. Organismul nostru reactioneaza pozitiv in fata luminii solare. De fapt, efectul soarelui este acela de a bloca producerea melatoninei, hormonul responsabil de starea de somnolenta.