Studiu online cu focus pe profilul spectatorului, lansat de Teatrul Nottara

Detalii

CategoriiCultura
TaguriBucuresti, Teatru
Ultima actualizareVineri 17 iunie 2022
Vizualizari408

Voteaza & Distribuie

Descriere

Teatrul Nottara din Bucuresti lansează un studiu online, prin intermediul căruia își propune să afle cine sunt cei care îi trec pragul, dar și care sunt categoriile de public pe care ar trebui să le atragă în următoarea stagiune. Studiul online se va desfășura în perioada 16 iunie-15 iulie. Rezultatele vor fi făcute publice ulterior pe canalele teatrului (site, Facebook, Instagram) și printr-un comunicat de presă.

„Prin acest studiu, ne dorim să aflăm care sunt așteptările iubitorilor de teatru și ce îi face să renunțe la orice altceva pentru a petrece aproximativ două ore într-o altă lume, creată special pentru ei. Studiul acesta se poate dovedi un instrument deosebit de util în conturarea stategiilor repertoriale și de marketing pe care ne propunem să le dezvoltăm în perioada următoare”, a declarat Paula Varga, Șef Serviciu Marketing la Teatrul Nottara.

Pentru a afla care este profilul spectatorului, Teatrul Nottara a realizat un chestionar construit pe baza unor întrebări despre datele demografice ale respondenților, dar și despre frecvența cu care merg la teatru și preferințele acestora atunci când aleg să vadă un spectacol.