Prima sectiune online destinata segmentului imobiliar comercial

Detalii

CategoriiIT
TaguriRomania
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari3847

Voteaza & Distribuie

Descriere

Cel mai accesat portal imobiliar national, www.imobiliare.ro, lanseaza prima sectiune destinata promovarii online a proiectelor comerciale dezvoltate in Romania. Obiectivul portalului imobiliar national este acela de a raspunde necesitatilor de informare ale tuturor jucatorilor de pe piata imobiliara. Sectiunea de proiecte comerciale face parte din segmentul B2B al serviciilor imobiliare.ro si raspunde solicitarilor primite din partea dezvoltatorilor romani si straini care au in derulare proiecte imobiliare in Romania.

Imobiliare.ro anticipeaza evolutiile pietei imobiliare

Piata imobiliara din Romania isi continua dezvoltarea pregatindu-se sa intre in randul pietelor mature. Oferta va continua sa creasca, iar cererea va evolua si ea, chiar daca ritmul va fi mai putin accelerat decat pana in prezent. Pretentiile clientilor finali vor creste. Se vor pune in balanta si se vor analiza avantajele si dezavantajele care tin de amplasament, dotari si echipamente, finisaje, accesul la diferite facilitati. Va fi nevoie de mai mult timp pana la luarea deciziei finale de achizitie. In acest context, este cert ca rolul portalurilor imobiliare va fi determinant. Acestea vor ocupa un loc esential in etapa de cautare a cat mai multor informatii relevante despre proprietatile sau proiectele imobiliare vizate de catre clientii finali, companii sau persoane fizice. Pe de alta parte, noile tendinte in piata vor afecta strategia globala de marketing si comunicare a principalilor jucatori de pe piata de real estate, fie ca vorbim despre agentiile imobiliare sau despre dezvoltatorii de proiecte, care vor urmari sa isi faca oferta cat mai vizibila in mediul online, locul unde aceste informatii vor fi cautate.

Primul instrument online destinat exclusiv promovarii proiectelor comerciale

Portalul imobiliar national, www.imobiliare.ro, este primul portal care lanseaza o sectiune pentru promovarea exclusiva a proiectelor comerciale in mediul online. „Lansam o sectiune destinata exclusiv spatiilor comerciale, industriale si logistice pentru a acoperi nevoile clientilor nostri, dezvoltatori de proiecte imobiliare. Raspundem astfel solicitarilor lor determinate de succesul inregistrat de imobiliare.ro cu sectiunea de promovare a proiectelor rezidentiale", subliniaza Adrian Erimescu, managerul general al portalului www.imobiliare.ro.

Aceasta noua facilitate, vine sa completeze sectiunea de promovare a proiectelor rezidentiale disponibila inca din noiembrie 2007, fiind cuprinsa in segmentul B2B al serviciilor oferite de www.imobiliare.ro. „Obiectivul imobiliare.ro este acela de a reprezenta principala sursa de informatii imobiliare din Romania, iar introducerea acestei noi sectiuni reprezinta unul din pasii necesari pentru indeplinirea obiectivului nostru", continua Adrian Erimescu.

Sectiunea Proiecte Comerciale cuprinde in prezent 9 ansambluri comerciale de mare anvergura care insumeaza 385.000 mp. Majoritatea acestor proiecte se afla in Bucuresti. Dezvoltatorii imobiliari si-au aratat deja interesul si pentru alte judete din tara unde se deruleaza astfel de proiecte: Timis, Arad, Brasov, Cluj, Constanta, Iasi, Sibiu. „Putem afirma ca noua sectiune se bucura deja de succes in randul dezvoltatorilor imobiliari si ne asteptam ca si celelalte portaluri imobiliare din Romania sa dezvolte astfel de solutii pentru a acoperi cat mai bine, la randul lor, nevoile existente in piata", adauga Daniel Crainic, marketing manager www.imobiliare.ro.

Promovarea proiectelor comerciale in tarile dezvoltate

In tarile din Europa de Vest, ca de exemplu Germania, Marea Britanie, Franta sau tarile nordice, pentru promovarea proiectelor comerciale, specialistii de marketing recurg cel mai adesea la portalurile imobiliare. Clientii finali, companiile interesate sa achizitioneze sau sa inchirieze un spatiu comercial, se adreseaza dezvoltatorului sau agentiei imobiliare cu care acesta din urma colaboreaza, dupa efectuarea in prealabil a unei selectii riguroase, in mediul online. Vorbim despre piete mature in care accesul la internet este generalizat, iar utilizatorii constientizeaza avantajele: timpul castigat, numarul mare de oferte accesibile, complexitatea continutului informational, accesul gratuit la informatii, gradul ridicat de incredere.

Tendintele segmentului imobiliar comercial

In domeniul imobiliar comercial, Romania urmeaza tendintele tarilor din regiune precum Polonia, Cehia sau Ungaria. Bucurestiul ramane unul dintre cele mai dinamice orase din zona Europei Centrale si de Est pe segmentul dezvoltarii proiectelor imobiliare comerciale si este cu siguranta cea mai importanta piata la nivel national. Stocul bucurestean de spatii industriale, logistice dar si comerciale si de birouri va creste considerabil in 2008 si in urmatorii ani. Pe de alta parte, se observa o intensificare a interesului dezvoltatorilor pentru alte orase strategice din tara: Timisoara, Cluj, Brasov, Constanta, Sibiu, Craiova, Iasi. Este vorba atat despre spatii de depozitare pentru logisitica sau retail, cat si despre spatii industriale si de productie.

Ascensiunea pietei comerciale va continua in urmatorii ani, Bucurestiul si celelalte orase mari din tara fiind cuprinse de febra mall-urilor. Tendinta este ca fiecare oras cu o populatie de peste 100.000 de locuitori sa aiba cel putin un centru comercial nou, stocul de spatii comerciale urmand sa inregistreze cresteri semnificative in perioada urmatoare