Mai multă tehnologie în sales management, mai mult timp pentru tine și echipa de vânzări!

Mai multă tehnologie în sales management, mai mult timp pentru tine și echipa de vânzări!

Detalii

CategoriiIT
TaguriRomania
Ultima actualizareLuni 1 august 2022
Vizualizari84

Voteaza & Distribuie

Descriere

Activitatea de sales managament influențează în mare parte dezvoltarea unei afaceri, conform unei analize recente Forbes. Liderii echipelor de vânzare știu deja că nu doar cifrele sunt importante, ci și strategia, analiza datelor și eficientizarea muncii echipei. Toate acestea pot fi atinse mai ușor cu instrumentele digitale dedicate mobilității în afaceri, iar tehnologia ne sare în ajutor cu soluții SFA dedicate echipelor de agenți de vânzări.

În industrii dinamice cum este FMCG livrările efectuate la colaboratorii tăi trebuie să fie făcute rapid și eficient. Aici, automatizarea vânzărilor și a transferurilor de date este un element-cheie pentru a mări productivitatea. De altfel, și comunicarea între departamente este mai eficientă, deoarece datele sunt actualizate în timp real în și din sistemul de gestiune și contabilitate. În acest fel, ca manager de vânzări poți eficientiza munca echipei pe care o coordonezi, dar și tu vei fi în avantaj când vine vorba de monitorizarea vânzărilor.

Totuși, conform unor studii recente, managerii de vânzări își petrec majoritatea timpului în coordonarea echipei și interacțiunea cu partenerii de afaceri. Abia apoi urmează task-urile administrative, care acum nu mai sunt un motiv de îngrijorare datorită tehnologiei. Te vei putea focusa mai mult asupra echipei, așa că îți recomandăm câteva idei dezvoltate de Hubspot pentru a mări performanțele în sales management.

3 idei care te ajută să fii un manager de vânzări mai bun pentru echipa ta

Organizeză periodic traininguri pentru agenții de vânzări. Probabil ai observat și tu cât de frecvent se schimbă obiceiurile de consum și, implicit, și nevoile colaboratorilor tăi sunt tot mai dinamice. De aceea, e bine ca întreaga echipă de vânzări să fie la curent cu noutățile, astfel încât să își adapteze discursul atât în interacțiunea cu noii clienți, cât și cu cei existenți.

Preocupă-te de motivația echipei tale. O atmosferă pozitivă își va lăsa amprenta asupra performanței întregii echipe. Încurajează un aer de competiție prietenoasă, astfel încât fiecare coleg să dorească să își depășească propriile așteptări, dar în același timp să lupte pentru scopul comun al membrilor echipei de vânzări.

Ajută agenții de vânzări să își valorifice talentele. Observă echipa în acțiune și vezi care sunt atuurile fiecărui coleg. Ajută-i să le conștientizeze și să le folosească în interacțiunea cu clienții. De altfel, în acest mod îi vei putea îndruma și să afle ce calități trebuie să mai „șlefuiască” pentru a evolua în aria profesională.

Susținem evoluția vânzărilor în compania ta prin digitalizare!

Managementul vânzărilor poate deveni uneori complicat, mai ales când se utilizează metode clasice de gestiune a vânzărilor. De aceea, îți recomandăm să te consulți cu unul dintre specialiștii diviziei Optimall by AROBS, ca să aflați împreună care este soluția potrivită pentru compania ta.

Implementarea unui soft de optimizare a businessului te va ajuta să reduci timpul petrecut cu sarcini repetitive, vei elimina erorile umane și toate informațiile vor fi actualizate în timp real într-un singur loc. Nu mai sta pe gânduri și contactează-ne la numărul de telefon 0748 158 881 sau pe e-mail la optimall@arobs.com