Învață să faci cumpărături inteligent online. Trucuri pentru a găsi cele mai bune coduri de reducere

Detalii

CategoriiShoping
Tagurishopping
Ultima actualizareMiercuri 17 aprilie 2024
Vizualizari979

Voteaza & Distribuie

Descriere

Cumpărăturile online sunt avantajoase mai ales în ceea ce privește confortul oferit și compararea rapidă a prețurilor în diferite e-shop-uri cunoscute. Alegerea unui cadou de top pentru o persoană specială poate fi uneori dificilă în magazinele din oraș și de aceea este bine să înveți să faci cumpărături în mediul online, unde experiența de shoping este mai plăcută și mai convenabilă.

Cumpărăturile online pot fi cu vouchere și coduri de reducere. Voucherele oferă reduceri imediate și oferte speciale. Un voucher poate include și transport gratuit la comenzile online, sau reduceri mari la costurile de livrare. Astfel de avantaje apar mai ales la clienții loiali, sau la abonații la newsletter la magazinul online. În e-shop-uri cu produse de beauty, ce includ parfumuri și cosmetice de marcă, multe vouchere se aplică la anumite categorii de produse. Asta este un lucru bun, ajută la achiziționarea unor produse de calitate înaltă la prețuri mai accesibile.

Strategii pentru a găsi cele mai bune coduri de reducere și de a economisi bani la alte achiziții


Multe e-shop-uri oferă reduceri pentru oamenii care se abonează la newsletter. Prin această modalitate simplă și rapidă de abonare, ei pot avea o serie de avantaje:

  • Află informații noi despre promoții exclusive
  • Găsesc imediat cele mai bune oferte
  • Pot primi și coduri de reducere la produsele dorite.

Pentru a face cumpărături inteligent online caută site-uri specializate în cupoane și coduri de reducere. Dacă ești în căutarea unor idei de cadouri ce constau în parfumuri și produse cosmetice de îngrijire a pielii și a părului, atunci urmărește promoțiile online și nu rata niciun cod reducere pentru Notino.ro la articolele de brand.

O altă modalitate de a găsi coduri de reduceri este să urmărești diferite pagini de pe social media. Unele magazine online au conturi de social media și prezintă pentru urmăritori informații despre promoții, oferte, reduceri avantajoase și cele mai bune coduri de reducere pentru abonați. Este vorba de exemplu de anumite secțiuni precum: reduceri, oferte speciale, promoții, lichidare de stoc, etc. Codurile de reducere sunt postate adeseori pe platformele lor de socializare, cum ar fi Facebook sau Instagram.

De asemenea, în anumite perioade din an reducerile sunt mai mari ca de obicei. Este deja foarte renumit evenimentul special de vânzări cu reduceri substanțiale la produse Black Friday. Magazinele online au anumite strategii de marketing prin care își promovează produsele dorite și astfel își pot crește și vânzările. Și consumatorii obțin avantaje din asta, în sensul că:

  • Pot afla informații despre arome noi, reduceri, oferte, ingrediente, caracteristici ale parfumurilor
  • Pot descoperi colecții de produse noi și lansări recente de produse de brand
  • Au posibilitatea de a afla și despre coduri de reducere, vouchere, produse care sunt comercializate la prețuri mai avantajoase.

Reduceri mari sunt și în alte perioade din an, în fiecare anotimp din an, sau chiar în fiecare lună. Unii clienți, sunt considerați fideli, pot fi recompensați cu multe lucruri în plus în magazinele online de parfumuri. O surpriză foarte plăcută pentru ei este faptul că pot beneficia de cadouri la cumpărarea unor produse, de promoții exclusive la produse și livrare gratuită la comenzile lor.

O modalitate de a găsi oferte substanțiale este prin motoarele de căutare, prin folosirea unor cuvinte-cheie, precum: "coduri de reducere la produse cosmetice", "coduri de reducere la parfumuri".

Magazinele online de beauty oferă și alte beneficii, au prețuri competitive, fac reduceri la produse în mod frecvent, au o mare varietate de parfumuri și produse cosmetice de marcă prin care atrag și motivează cumpărătorii online. Unele magazine oferă și posibilitatea de a testa parfumurile înainte de a le desigila, prin mostre gratuite care sunt trimise în colet alături de ele. Acest lucru contează mai ales la anumite tipuri de produse, cum sunt parfumurile și cremele la care consumatorii vor să vadă ce arome au și cum se comportă în contact cu pielea înainte de a le cumpăra.