Inscrierea in 10000 de motoare de cautare

Detalii

CategoriiIT
TaguriGoogle, Webmasteri
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari18280

Voteaza & Distribuie

Descriere

"Inscrieti automat website-ul dumneavoastra in peste 10000 de motoare de cautare - gratuit!" Astfel te imbie un numar impresionant de linkuri pe web. Rapid, eficient, fara bataie de cap, nu trebuie decat sa stii sa faci un click pe "Submit" si minunea se produce. La fel de rapid si eficient, sa demontam si punem deoparte in "Trash Can" acest mit. Nu numai ca trimiterea la "10000 de motoare de cautare" nu ajuta cu nimic in promovarea unui website, dar ii poate si dauna serios. Vom vedea in cateva paragrafe de ce. Din "10000", doar cateva motoare sunt utile Anume, in ordine descrescatoare: Google si Yahoo, urmate de unul-doua motoare de cautare locale (sa spunem linkuri.ro), care de obicei folosesc tehologia Google. Nu mai enumeram motoarele de cautare internationale care folosesc algoritmii unuia din cele doua, Google sau Yahoo. Webmasterii care isi urmaresc traficul pe website-uri stiu ca majoritatea covarsitoare a cautarilor pe cuvinte cheie vin din Google, care isi pastreaza in continuare suprematia in materie. Asadar, chiar daca se inscrie un website in 10000 de motoare de cautare, sansele ca 9990 din acestea sa aduca vizitatori tind spre zero. Inscrierea automata duce la penalizari Inscrierile automate sunt interpretate de catre motoarele avansate ca spam, si duce la penalizari si chiar excluderea pe termen nedefinit a website-ului respectiv din index. Inscrierile automate repetate au efecte negative duble. Mai mult, in Google chiar si inscrierea manuala repetata a unui website poate duce la banare. Algoritmul Google fiind dezvoltat pe principiul relevantei, incearca sa restranga fraudele de tip bombing sau spamming, care au drept caracteristica repetitivitatea. Inscrierea, automata sau nu, nu este necesara pentru a fi indexat Motoarele de cautare avansate isi creeaza singure baza de date. Google, de pilda, indexeaza website-urile noi urmarind linkurile din website-urile deja existente in baza de date. Astfel, e suficient ca un website nou sa aiba o trimitere catre el printr-un link dintr-un website indexat, pentru a fi inclus in baza de date a Googlebot la urmatoarea cautare. Aceasta informatie este facuta publica de Google: "de vreme ce procesul de inscriere nu implica editori umani, NU este necesar sa va inscrieti website-ul in Google pentru a fi inclusi in indexul nostru". Pentru cei care vor sa fie siguri, exista desigur pagina de inscriere, www.google.com/addurl.html. Doua observatii: Google nu garanteaza inscrierea; nu abuzati, daca insistati sa faceti inscrierea, faceti-o doar o data. Si in final, chiar exista 10000, sau 100000 de motoare de cautare? Tot ce se poate. Dar e doar o problema de statistica, si nu are nici o legatura cu promovarea pe web. Daca va doriti sa cresteti expunerea website-ului, alegeti alternativa inscrierii in directoarele web relevante pentru obiectivul acestuia, si optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) executata profesionist.