Piata anunturilor imobiliare prezinta oferte invalide, gresite sau expirate

Detalii

CategoriiIT
Taguri
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari3726

Voteaza & Distribuie

Descriere


imobiliare.ro a efectuat in perioada august-septembrie 2008 o monitorizare a anunturilor imobiliare publicate in diverse medii: portaluri de anunturi generale sau imobiliare dar si ziare de mica publicitate. Concluzia acestei analize este aceea ca potentialii cumparatori sunt pusi adeseori in fata unor oferte imobiliare invalide, gresite sau expirate. Solutia propusa de imobiliare.ro este garantarea ofertelor impreuna cu agentiile imobiliare. Rolul anunturilor imobiliare in incheierea tranzactiilor Au fost analizate, prin sondaj, anunturi din toate categoriile segmentului imobiliar rezidential: apartamente, case si vile, terenuri. Criteriile luate in considerare au fost urmatoarele:

valabilitatea ofertelor, pretul ofertelor si suprafata proprietatilor. Problemele cele mai des intalnite tin de exprimarea eronata a pretului de vanzare, de neglijarea suprafetei, dar si de expirarea ofertelor publicate. Publicarea unor astfel de anunturi imobiliare are un efect negativ direct asupra gradului de incredere al potentialilor clienti si implicit asupra tranzactiilor. "Experienta noastra pe piata imobiliara ne arata ca increderea clientului are un rol decisiv in finalizarea tranzactiilor. Ori, pentru a castiga aceasta incredere este imperativ ca agentiile imobiliare sa prezinte oferte reale, cu informatii de calitate", sublineaza Adrian Erimescu, General Manager imobiliare.ro.

Garantarea ofertelor de catre agentiile imobiliare In portofoliul fiecarui agent imobiliar se afla un numar restrans de oferte pentru care acesta poate garanta calitatea si actualitatea informatiilor. Solutia propusa de imobiliare.ro pentru cresterea calitatii ofertelor imobiliare este reprezentata printr-un concept simplu, dar inedit: "Oferte Garantate", care presupune garantarea ofertelor chiar de catre agentiile imobiliare. Pentru ca o oferta imobiliara sa fie inclusa in categoria "Ofertelor Garantate", sa fie identificata ca atare si implicit sa se bucure de un grad ridicat de incredere, aceasta trebuie sa indeplineasca o serie de criterii generale (verificarea valabilitatii ofertei, publicarea a cel putin unei imagini de prezentare si a 2 fotografii sau planuri, specificarea pretului real pentru fiecare tip de tranzactie) dar si specifice (suprafata, numar camere, grad de confort, compartimentare).