Detalii cheie, carora o agentie SEO le acorda atentie sporita

Detalii

CategoriiIT
Taguriseo, servicii seo
Ultima actualizareMiercuri 6 iulie 2022
Vizualizari130

Voteaza & Distribuie

Descriere

Crearea de continut scris si raspandirea acestuia in spatiul virtual reprezinta, probabil, activitatea de baza pe care o desfasoara o agentie SEO in vederea implementarii si mentinerii procesului de optimizare a site-urilor (din portofoliul propriu de clienti) pentru motoarele de cautare – n.r. Google.

Vorbim, in acest caz, de optimizarea off-page; care presupune redactarea de comunicate de presa si advertoriale – exclusiv pe baza anumitor cuvinte cheie si expresii de cautare (subiecte de interes) –, cu o frecventa zilnica ca volum de lucru, ce urmeaza a fi publicate pe diverse site-uri cu autoritate crescuta, in scopul construirii unei retele de backlink-uri solide.

Aceste articole, insa, gandite strategic si concepute constant de catre copywriterii dintr-o agentie SEO, trebuie sa aiba un caracter atractiv si relevant pentru utilizatorul vizat (publicul tinta targetat in functie de tipologia clientului si a ofertei pe care acesta doreste sa o promoveze prin tehnica de marketing online in cauza), sa fie originale si informative / utile.

Pe langa optimizarea off-page, o agentie SEO trebuie sa se asigure de aceleasi calitati ale continutului generat si in cazul textelor on-page. Acestea desemeneaza textele de prezentare care se gasesc pe paginile unui website: spre exemplu, descrierile categoriilor de produse existente intr-un magazin online. Totodata, din sfera continutului on-page fac parte si articolele de blog. Iar pentru Google, specialistii SEO creeaza si implementeaza in platforma site-ului asa-zisele meta tag-uri (un sumar descriptiv / intuitiv care insoteste fiecare afisare Google in parte, in urma unei cautari specifice).

Asadar, nu mai exista niciun dubiu ca realizarea de continut scris de calitate este indispensabila pentru procesul optimizarii, motiv pentru care intr-o agentie SEO, numeric vorbind, cei mai populari specialisti sunt copywriterii.

Alternativ, intreprinzatorii „digitalizati” pot apela la diversi freelanceri pentru servicii SEO – de copywriting, dar nu numai. Totusi, numai o agentie cu experienta indelungata, avizata si cu servicii integrate va sti (cum) sa acorde atentie sporita anumitor detalii... cheie – dintre care, nu intamplator, primele ca importanta se refera chiar la continut!

  • Tipul continutului. Relevanta informatiei, contextual vorbind, care se gaseste pe un site ce beneficiaza de promovare de tip Search Engine Optimization, este cruciala pentru expresiile de cautare si rezultatele returnate de Google.
  • Calitatea continutului. Tehnoredactarea si ortografia in SEO fac diferenta dintre site-urile profesioniste si amatori. O agentie SEO de top va acorda intotdeauna atentie sporita in ceea ce priveste acuratetea textelor realizate de copywriterii sai.
  • Actualizarea continutului. Site-urile cu un continut care nu mai este de actualitate au mai putine sanse de a fi returnate intr-o cautare Google!
  • Regiunea in care se afla utilizatorul. Limba, locatia si dispozitivul folosit de catre utilizatorul de Internet (desktop vs. mobile) reprezinta factori tot mai decisivi in prezent, din punct de vedere al topului cu rezultate Google (SERPs).
  • Legitimitatea site-ului. Acest detaliu se traduce prin clasificarea paginii ca fiind sau nu spam.
  • Machine learning-ul. RankBrain, o componenta a algoritmului de baza Google, determina intentia utilizatorului, un detaliu cheie pentru reusita procesului de optimizare.
  • Numarul de backlink-uri si calitatea lor. Acestea sunt detalii importante atat pentru relevanta in general, cat si pentru autoritate. Iar lista poate continua...