De ce ignori oportunitatea de a eficientiza livrările în afacerea ta, când ai la îndemână Optimall Logistic?

Detalii

CategoriiAuto/moto
Taguritransport marfa
Ultima actualizareMarti 20 iunie 2023
Vizualizari274

Voteaza & Distribuie

Descriere

Dacă ai o afacere în domeniul distribuției, știi cât de important este să ai un sistem de gestionare a rutelor eficient și optimizat. Nu numai că economisești timp și bani, dar crești și satisfacția clienților și loialitatea față de afacerea ta. Optimall Logistic by AROBS este soluția software de optimizare rute care îți permite să planifici și să optimizezi rutele de livrare în câteva minute, dar și posibilitatea de a optimiza volumul de marfă încărcat. Află de ce ai nevoie de o astfel de soluție software!

Optimall Logistic pentru succes garantat în afacerea ta

Optimall Logistic este o aplicație pentru optimizare rute ușor de folosit, care îți permite să introduci datele despre clienți, produse, vehicule și restricții de livrare. Apoi, aplicația îți generează automat cea mai bună rută pentru fiecare vehicul, luând în considerare factori precum distanța, traficul, capacitatea de încărcare, timpul de lucru sau preferințele clienților. De asemenea, poți să modifici manual rutele generate, dacă ai nevoie de ajustări specifice. Soluția Optimall Logistic este compusă din două elemente conectate între ele: Optimall Logistic Web și Optimall Logistic Mobile. Aplicația Optimall Logistic Web este un instrument adresat dispecerilor care coordonează și planifică optimizarea desfășurării întregului proces logistic, iar aplicația Optimall Logistic Mobile este adresată șoferilor livratori care efectuează rute zilnice la clienți pentru livrarea de marfă. Așadar, iată beneficiile de care te poți bucura când ai o astfel de aplicație:

  • Reducerea costurilor de transport prin calcularea celei mai scurte și eficiente rute pentru fiecare livrare
  • Creșterea productivității echipei de livrare prin eliminarea erorilor umane și a întârzierilor
  • Monitorizarea în timp real a stării mărfii și a locației vehiculelor
  • Generarea de rapoarte și statistici detaliate despre performanța rutelor și a livrărilor

De ce să folosești Optimall Logistic împreună cu aplicația SFA pentru automatizarea vânzărilor?

Dacă vrei să maximizezi beneficiile pe care Optimall Logistic ți le aduce în ceea ce privește eficientizarea livrărilor, îți recomandăm să folosești și aplicația SFA, o soluție pentru automatizarea vânzărilor care îți permite să preiei comenzile, încasările și să tipărești facturi sau chitanțe în timp real.

Aplicația SFA se integrează perfect cu Optimall Logistic, astfel încât să poți gestiona întregul proces de vânzare și livrare într-un mod eficient. Astfel, cu Optimall SFA by AROBS vei obține următoarele avantaje:

  • Centralizarea tuturor informațiilor privind stocurile, clienții, produsele și prețurile în timp real
  • Reducerea timpului de pregătire a comenzilor, deoarece agenții de vânzări nu mai sunt nevoiți să folosească foaia și pixul pentru a scrie comenzi
  • Planificarea rutelor agenților de vânzări și monitorizarea traseelor și comenzilor
  • Optimizarea stocurilor de bază pe baza istoricului comenzilor

Nu mai aștepta! Profită acum de oportunitatea de a eficientiza livrările în afacerea ta cu Optimall Logistic și eficientizarea procesului de vânzare cu aplicația SFA!