Cum te relaxezi la locul de muncă: 4 idei

Cum te relaxezi la locul de muncă: 4 idei

Detalii

CategoriiStiinta
Tagurijob, Locuri de munca
Ultima actualizareLuni 11 mai 2020
Vizualizari90

Voteaza & Distribuie

Descriere

Stresul şi oboseala la locul de muncă sunt dăunătoare atât pentru angajaţi, cât şi pentru afacere. Ca să nu te confrunţi cu astfel de probleme în echipa ta, ia măsuri din timp şi dezvoltă o strategie eficientă antistres. Pentru că unele persoane vin la serviciu încărcate de problemele de acasă, iar altele sunt copleşite de volumul de muncă, atmosfera din colectiv poate deveni apăsătoare, iar productivitatea scade. Venim în ajutorul tău cu idei prin care să aduci un plus de relaxare la locul de muncă.

Organizează un bufet bine aprovizionat

Beneficiile din industria ospitalităţii, aduse la birou, atrag şi stimulează angajaţii, ajutându-i să dea randament sporit la serviciu. Dacă ai spațiu, organizează o mini- cafenea sau un loc de luat masa. Dacă nu, caută spaţii de închiriat birouri în Bucureşti și problema e rezolvată. Unele alimente bogate în nutrienţi sau băuturi antioxidante atenuează stresul. După ce ai organizat spaţiul, asigură-te că este bine aprovizionat. Dacă nu te descurci, externalizează serviciul printr-un furnizor de produse HORECA de calitate. Acesta trebuie să pună la dispoziția angajaților tăi câteva sortimente de cafea, ceai verde, ciocolată neagră, miere, fructe şi legume proaspete.

O pauză de joacă poate creşte productivitatea

Relaxarea este o chestiune personală, ce ţine de obiceiurile cotidiene ale fiecăruia. Dacă plăcerea ta, atunci când ajungi acasă, este să te aşezi pe canapea şi să porneşti consola de jocuri, acelaşi lucru poate funcționa şi la serviciu. În multe birouri, productivitatea a crescut după ce administratorii au pus la punct spaţii de gaming. Dacă angajatul se simte obosit sau lipsit de idei, o pauză de joacă îi poate aduce inspirația. Un spațiu de gaming poate uni echipa. Jocurile colective, pe consolele video, pot fi metode eficientă de team building. Colaborând pentru a atinge anumite obiective, colegii se vor cunoaște mai bine şi îşi vor dezvolta lucrul în echipă, crescând randamentul afacerii.

Lumina naturală îmbunătăţeşte starea de spirit

Dacă acasă ai grijă să-ți asiguri aer curat și lumină naturală, de ce nu ai face acelaşi lucru şi la birou? Un spaţiu de lucru închis şi iluminat artificial sporeşte indispoziţia şi condiţiile de stres: ochii primesc lumină fluorescentă, pielea corpului este răcită cu aer condiţionat, iar urechile aud doar zgomot de fond provocat de discuţiile colegilor, imprimante şi tastaturi. O fereastră generoasă poate schimba întreaga situație, Beneficiile vitaminei D asupra organismului sunt bine cunoscute. În plus, dacă biroul are şi o vedere plăcută, relaxarea și starea de bine sunt asigurate. Aruncă-ți ochii pe fereastră, din când în când, ca să te deconectezi și să te încarci pozitiv.

Ordinea aduce relaxare


Un spaţiu de lucru bine organizat are doar beneficii. Profită din plin de serviciile unei companii de curăţenie, care să-ţi asigure în fiecare dimineaţă o atmosferă curată şi proaspătă la serviciu. Mai departe, ţine de fiecare ca spaţiul personal să arate ordonat. Aici, un rol-cheie îl joacă liderul echipei. Dacă el este bine organizat, restul echipei va face la fel. Haosul atrage stresul, documentele risipite prin birou înseamnă timp pierdut atunci când ai ceva de căutat, iar toate acestea dăunează lucrului colectiv. În plus, un mediu de lucru plăcut şi aerisit este şi o etichetă bună a instituţiei pe care o reprezinţi. Mai ales dacă îți începi o întâlnire de afaceri cu un tur în mijlocul angajaţilor.

Starea de spirit de la serviciu îţi poate îmbunătăţi sau diminua randamentul. Clipele de relaxare, atât acasă, cât şi la serviciu contribuie la îmbunătăţirea sănătăţii tale fizice şi psihice. Profită de orice sfat ţi se potriveşte pentru a obţine momente de relaxare la locul de muncă.

Sursa foto: pixabay.com/photos/architecture-interior-room-modern-2804083/