Cum te menții în formă cât timp lucrezi de acasă?

Cum te menții în formă cât timp lucrezi de acasă?

Detalii

CategoriiRegional
Taguriapa, job, Locuri de munca
Ultima actualizareLuni 11 mai 2020
Vizualizari88

Voteaza & Distribuie

Descriere

Dacă și tu te afli în autoizolare, fiind nevoită să lucrezi de acasă în perioada următoare, condiția fizică și tonusul mental nu trebuie să fie afectate de aceste schimbări. Sedentarismul poate influența în egală măsura atât fizicul, cât și pisihicul unei persoane.

Chiar dacă ești departe de cercurile sociale pe care le frecventai, asta nu înseamnă că trebuie să renunți total la atitudinea pozitivă sau la condiția fizică. Noi îți recomandăm ca pe întreaga perioadă de autoizolare să te menții în formă, iar dacă nu știi cum poți face asta în spațiul casei tale, noi îți arătăm chiar acum:

Tonus mental excelent cât timp lucrezi de acasă

Trecem cu toții printr-o perioadă în care depresia și episoadele de anxietate își pot face simțită prezența în casa noastră, din cauza distanțării sociale în care suntem cu toții prinși. Dacă vrei să rămâi într-o formă mentală excelentă, astfel încât să îți duci la bun sfârșit task-urile zilnice, iată ce trebuie să faci în tot acest interval de timp:

  • Evită persoanele negative din lista ta de prieteni: adică acei oameni care nu văd altceva decât drama din spatele acestor evenimente și care țin cu orice preț să le dea tuturor prietenilor din listă statistici morbide, știri halucinante din presă etc

  • Fii recunonscator în fiecare zi pentru ce ai: în acest moment, sănătatea ta și a celor dragi este cel mai important lucru din lume; nu uita să apreciezi acest lucru în fiecare zi, departe de orice distanțare socială, sau contact întrerupt temporar cu prietenii sau colegii tăi de la birou; fă acest exercițiu zilnic, iar starea ta mentală se va îmbunătăți instant;

  • Ascultă muzică meditativă atunci când lucrezi: o simplă căutare pe Youtube îți aduce în față un playlist întreg și sute de ore de muzică pentru relaxare; este numai bună pentru orele tale de concentrare, mai ales în preajma după-amiezii, atunci când puterea de concentrare începe să scadă ușor;

Condiție fizică foarte bună cât timp lucrezi de acasă

Izolarea te poate scoate din ritmul tău clasic de antrenamente fizice, de aceea, este important să te adaptezi din mers unui altfel de program de exerciții. Nu ai nevoie nici de sală și nici de trainer pentru a te menține în formă, pe întreaga durată a pandemiei cauzate de răspândirea noului coronavirus. Așa că #staiacasă și continuă să faci mișcare în fiecare zi:

  • Flotări: grupe musculare antrenare: umerii, piept, brate. Experții recomandă acest exercițiu pe întreaga perioadă a izolării, deoarece stimulează creșterea ritmului cardiac. Astfel, efortul fizic făcut susține un tranzit mult mai bun al sângelui către creier, garantând și un număr foarte mare de calorii arse.

  • Burpee: este un exercițiu de dificultate medie, orientat mai mult către zona de cardio, însă cu un impact semnificativ și asupra principalelor grupe musculare ale corpului. Cea cea specialistii numesc “burpee” nu reprezintă altceva decât o combinație mai mult decât dinamică între flotări, genoflexiuni și sărituri.

  • V-ups: dacă ți se păreau grele mișcările clasice pentru antrenarea mușchilor abdominali, atunci așteaptă să încerci acest tip de mișcare. Este un exercițiu de dificultate medie spre grea, ce lucrează foarte bine atât muschii din zona abdomenului, cât și intercostalii sau fesierii.

  • Sărituri: ultimul exercițiu pe care ți-l recomandăm în această perioadă este foarte simplu de realizat și nici nu implică mult spațiu pentru desfășurarea sa. Mai mult decât atât, săriturile ard foarte multe calorii. Poți face 5 serii X 25 de repetări, pentru a fi sigură că efortul depus determină anumite rezultate.

Indiferent de antrenamentele pe care le susții acasă - fizice sau mentale - consumă cel puțin 2 litri de apă pe zi. Beneficiile consumului de apă pentru starea ta de bine sunt variate: creșterea rezistenței în fața stresului, îmbunătățirea randamentului fizic, stimularea sistemului imunitar, menținerea unei greutăți optime, energizarea organismului etc.

Dacă ai rămas fără sursa ta zilnică de hidratare, livrarea apei acasă este acum mai simplu de realizat ca niciodată. Click pe link și află cum poți primi chiar la ușa casei tale necesarul optim de apă, pentru întreaga ta familie!

Sursa foto: pexels.com/photo/woman-holding-glass-of-water-1458672/