Conexiunea la Internet

Detalii

CategoriiIT
TaguriCalculatoare
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari3158

Voteaza & Distribuie

Descriere

Doriti sa aveti acces la internet atunci cand aveti nevoie? Afacerea dvs. depinde de acest lucru? Din pacate, internetul consta in miiloane de alte mici retele, precum cele academice, de afaceri si guvernamentale, care sunt de necontrolat. Este surprinzator faptul ca inca mai putem naviga pe internet.

O conexiune la internet prin ADSL inseamna transmiterea informatiilor prin traditionalele linii telefonice si astfel pot interveni probleme. Presupunand ca nu-i nimic in neregula cu calculatorul, va fi nevoie de cablare (sau o conexiune wireless) pt un modem ADSL, care este conectat direct la linia de telefon. Erorile pot aparea oriunde de-alungul acestui lant de conexiuni, din cauza cablurilor, a modemului, sau chiar din cauza interferentelor cauzate de aparatura de pe aceeasi linie (cum ar fi telefoane, faxuri). Asigurati-va ca celelalte aparate folosesc filtre de linii ADSL, daca este cazul. Daca intampinati probleme, incercati sa resetati modemul prin scoaterea alimentatorului ( in cazul in care nu exista un intrerupator). Daca aveti alte aparate dependente (cum ar fi acces point wireless, switch/hub sau server) si acestea trebuie restartate intr-o ordine anume.

Urmeaza providerul de internet, deoarece ei ofera calea de acces prin care va conectati la alte retele de internet.

Din pacate, chiar si acestia va ofera accesul la internet prin altor companii de telecomunicatii, astfel incat o eventuala problema cu ISP-ul poate fi cauzata de telefon, ceea ce nu intra in competenta providerului. De obicei, printr-un telefon catre ISP si prin cateva proceduri de identificare a problemelor se va vedea daca in asta consta problema dvs. Aceste proceduri vor insemna identificarea gravitatii problemei (de ex. Mesajul "page cannot be displayed" va apare doar pe o pagina web, pe mai multe pagini sau pe toate paginile?). Problema afecteaza si e-mailul? Functioneaza toate calculatoarele?), verificarea cablurilor si proceduri de boot-are. In cazul in care folosirea e-mailului si a paginilor web este critica pentru afacerea dvs., ar trebui sa va directionati catre un abonament "business" de un nivel ridicat. Acesta ar putea fi mai scump decat un abonament standard, dar ar putea include optiuni precum conexiuni de backup prin satelit, rata de acces garantata (de 99%) sau chiar rabaturi pentru intreruperile de conexiune ale ISP-ului.

In cazul unei intreruperi de curent neasteptate, va trebui sa reveniti la metodele traditionale de lucru, cum ar fi aceea de a merge la sucursalele bancare, sa cautati timbre sau plicuri sau sa contactati clientii prin telefon.

Consultati un reprezentant Computer Troubleshooter in privinta modalitatilor de imbunatatire a calitatii conexiunii dvs. la internet – ei va pot oferi si cateva indicatii pe care sa le urmati chiar dvs. (cum ar fi re-bootarea pe care trebuie sa o faceti) care v-ar putea ajuta la o rezolvare mult mai rapida a problemei.