Ce este si la ce foloseste Twitter-ul?

Detalii

CategoriiIT
Taguri
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari10686

Voteaza & Distribuie

Descriere

La intrebarea "Ce este Twitter?" iata un raspuns simplu: Twitter este un serviciu de mesaje scurte, la fel ca si SMS-urile, unde oameni din intreaga lume explica ce fac in momentul respectiv, lasa un link, lanseaza o intrebare, o provocare, o invitatie, un concurs, pe scurt – comunica. Aceste texte scurte sau stari sunt denumite "tweets" (sau romanizate, twitturi) si trebuie sa aiba o lungime de 140 de caractere sau mai putin. Puteti urmari mesajele altor oameni, fie ca sunt prietenii dvs, oameni politici sau celebritati, bloggeri sau doar twitteri, devenind "followerii" lor. Pe langa twitturi puteti trimite mesaje private celor pe care ii urmariti si care va urmaresc pe dvs. Si aceste mesaje sunt limitate la un numar de 140 de caractere. Puteti sa va editati profilul, sa va adaugati o scurta descriere, o fotografie si linkul spre site-ul dvs sau spre blog.

Twitter in scopuri personale

Milioane de oameni au acum un cont de Twitter si numarul de utilizatori e in continua crestere. Multi dintre acesti oameni se bucura ca pot fi in contact mereu cu oameni cu care timpul sau distanta ii impiedica sa se intalneasca. Dupa aceea, au sansa de a impartasi site-uri interesante si lucruri amuzante prin intermediul Twitterului. Altii urmaresc indeaproape formatiile favorite, cantaretii si actorii preferati, Twitterul fiind folosit si de celebritati tocmai pentru a intra in contact cu fanii lor si de a fi mai aproape de ei.

Twitter in scopuri de publicitate


Multe companii nu stiu la ce este bun Twitterul si mai ales cum functioneaza. Posibilitatile lui ca si instrument de marketing sunt nenumarate. Dar, constientizand acest potential, companiile au cerut sa se creeze conturi pentru a furniza clientilor informatii privind noi produse si servicii. Aceste twitturi pot contine si un link care poate fi un element cheie pentru atragerea unor noi clienti. Pe langa faptul ca oamenii se familiarizeaza cu produsele si serviciile oferite, aeste linkuri genereaza si trafic spre site-ul companiei.

Twitter este cel mai rapid si cel mai simplu mod de a crea o relatie cu clientii. Cu un simplu twitt puteti atrage clienti noi si consolida relatiile cu ceilalti vechi. Comunicarea cu clientul este primordiala si Twitter exact asta va ofera.