Ce trebuie pregatit pentru prima zi petrecuta in noua casa?

Detalii

CategoriiCasa/gradina
Taguritransport mobila
Ultima actualizareMarti 16 martie 2021
Vizualizari467

Voteaza & Distribuie

Descriere

Ziua mutarii intr-o noua locuinta este poate una dintre cele mai solicitante zile pentru oricine. Stresul si emotiile din acea zi sunt poate comparabile cu cele din ziua unui examen sau a unei prime intalniri. Insa, ca si in cazul celorlalte situatii, si aceasta trebuie gestionata si depasita. Foarte multe persoane aleg sa cheme in ajutor firme specializate care sa le ajute sa se mute in noua locuinta, insa si acest ajutor trebuie inteles intr-un anumit fel. Spre exemplu, orice firma contractata poate oferi numai anumite servicii, de restul problemelor trebuind sa se ocupe clientul. Insa, cu o documentare atenta si o analiza a ceea ce se poate gasi pe piata, si aceasta zi poate fi depasita cu usurinta.

Cum trebuie pregatita noua casa pentru a fi locuita?


Mutatul intr-o noua locuinta presupune multe schimbari si pregatiri. In primul rand noua locuinta trebuie curatata astfel incat cei care o vor ocupa sa se poata bucura de un aer curat si un mediu cat mai protejat. De asemenea, nu trebuie neglijata si importanta curatenei atunci cand se pune problema aducerii mobilei. Acest aspect este uneori neglijat, insa ar trebui sa fie una din prioritatile celor care doresc sa-si inceapa noua viata in noua locuinta cu dreptul. Si asta deoarece o curatenie generala facuta la momentul potrivit, cand spatiul este liber si neaglomerat de elemente de mobilier, poate scuti noii locatari de efort suplimentar odata ce mobila a fost adusa si pusa pe pozitie.

Un alt element extrem de important in momentul mutarii intr-o noua locuinta este impartirea elementelor de mobilier si a celorlalte lucruri in noul spatiu. Desigur, cea mai simpla varianta este de a pune lucrurile exact la fel cum au fost puse in vechea locuinta. Insa, pentru cei care doresc sa experimenteze si sa isi puna amprenta asupra acestui spatiu, acum este momentul sa o faca. Nimeni nu spune ca ar trebui sa incerce sa mute baia in sufragerie sau dormitorul in hol, insa putina experimentare nu strica niciodata. Poate o alta combinatie a corpurilor de mobilier este ceea ce trebuie pentru a da locuintei o noua fata si acelor piese o noua functionalitate. In plus, poate acesta este momentul potrivit pentru a scapa de cateva rafturi care nu sunt mai niciodata folosite sau de scaunul din dormitor pe care nu stau decat hainele inainte de a fi bagate la spalat.

Mutarea intr-un nou spatiu este un moment critic in viata oricui, incarcat cu o anumita energie. Pentru multi, astfel de momente se pot dovedi a fi destul de solicitante, in unele cazuri ajungandu-se la izbucniri nervoase. Sunt multe lucruri de care trebuie tinut cont in momentul unei mutari. Trebuie gasita o firma de transport mobila serioasa, trebuie avut grija ca elementele ce urmeaza a fi transportate sa fie corect golite, dezmembrate si ambalate si mai ales trebuie avut grija ca in momentul reasamblarii lor, acestea sa fie in conditii optime de utilizare.

Cum te poate ajuta o firma de mutari?


In momentul in care cineva se decide sa se mute intr-o noua locuinta prima grija a acestei persoane devine gasirea unei firme care sa il ajute sa isi mute toate lucrurile pe care le-a adunat in actuala locuita. Acest lucru poate fi uneori destul de greu de facut, si asta pentru ca sa gasesti o firma de mutari serioasa, pregatita sa te ajute de-a lungul intregului proces poate fi complicat. In primul rand, exista multe firme care pretind ca ofera servicii de mutare mobila sau transport mobila, insa nu toate o fac la standardele la care clientul se asteapta. In plus, exista numeroase servicii pe care o firma de mutari le ofera, in afara de mutarea efectiva a mobilei unui client din punctul A in punctul B.

Hauler este una dintre acele firme de mutare mobila care ofera clientilor servicii complete incepand de la primul contact cu acestia si pana la momentul in care echipa de mutari pleaca din noua casa a clientului. Asta pentru ca aceasta firma a inteles ca unui client ii trebuie mai mult decat un simplu transport de mobila. Clientii au nevoie sa inteleaga cum vor fi gestionate bunurile lor si care sunt masurile pe care ei le pot lua astfel incat transportul acestora sa fie cat mai sigur cu putinta.

In plus, orice firma de mutari buna isi va respecta clientii pana la final asta inseamna ca ii va ajuta sa isi asambleze si sa isi pozitioneze mobilierul in noua locuinta. Si asta pentru ca o firma de transport mobila se va asigura intotdeauna de satisfactia clientilor lor. Unele firme nu inteleg cat de ajutor este pentru clienti experienta si expertiza celor care ii ajuta sa se mute intr-o noua locuinta. Acestia pot transforma o zi stresanta intr-una in care singura grija a clientului sa fie daca covorul din sufragerie va fi pus tot in sufragerie sau merge mai bine in dormitor fiindca se asorteaza cu noptierele.

Cum nu trebuie sa se implice un client in momentul mutarii intr-o noua locuinta?


Pentru unii stresul mutatului intr-o noua locuinta poate fi prea mult. In astfel de cazuri, unii aleg sa se distanteze total de situatie, ramanand simplii observatori de la distanta in timp ce altii aleg sa se implice in intregul proces. In unele cazuri insa, implicarea poate duce la si mai mult stres si la transmiterea de energii negative catre toti ceilalti implicati in mutarea propriu-zisa. De aceea, exista cateva lucruri pe care clientul este sfatuit sa nu le faca:

1. Sa nu agaseze personalul firmei de mutari. Orice firma profesionista intelege importanta gestionarii si manevrarii cat mai atente a bunurilor unei persoane. De aceea persoanele care raspund direct de mutarea in sine sunt de obicei cele mai experimentate si atente. In acest caz clientul trebuie sa inteleaga ca toate masurile de precautie au fost luate si ca nu este necesara o prezenta constanta si apasatoare din partea lui. Toata lumea incearca sa-si faca treaba cat mai bine. Orice presiune in plus din partea clientului nu poate fi nicicum de ajutor.

2. Sa nu astepte de la personalul firmei mai mult decat s-a contractat. In momentul in care clientul ia legatura cu firma de mutari aceasta din urma ii va pune la dispozitie o lista cu serviciile pe care le poate oferi si valoarea acestora. Clientul trebuie sa se gandeasca foarte bine de ce are nevoie si sa aleaga serviciile in consecinta. Unii clienti nu fac acest lucru si se trezesc la finalul operatiunii de mutare cu mobila neasamblata sau lasata in fata casei. Acest lucru se intampla, nu din reaua vointa a celor care s-au ocupat de mutare ci a acordului semnat intre firma si client. In plus, clientii care se vad in astfel de situatii au uneori impresia ca unele servicii sunt prestate automat. Acesta este un mod gresit de a pune problema si nu duce decat la mai mult stres.

3. Clientii nu trebuie sa considere ca firma contractata sa le mute mobila se va ocupa de decorarea integrala a noii locuinte. Unii clienti considera ca odata ce muncitorii unei firme de transport mobilier s-au prezentat la usa lor, acestia sunt la dispozitia clientului pentru orice fel de problema acesta ar putea avea legata de felul in careva arata noua sa locuinta. Clientii trebuie sa inteleaga ca, desi angajatii unei firme de transport mobilier ar putea avea un simt estetic deosebit si chiar poate si idei inovatoare de design interior, nu pentru asta au fost ei angajati. Desigur, mutatul unui dulap sau montarea unei oglinzi in baie sunt servicii pe care angajatii unei astfel de firme le-ar putea face, insa numai in cazul in care contractul incheiat intre firma si clienti specifica acest lucru. In caz contrar, clientul trebuie sa se bazeze pe propriile-i idei si sa isi aranjeze noua locuinta cum crede de cuviinta.