Automatizarea vânzărilor pre-sales, van sales și online

Automatizarea vânzărilor pre-sales, van sales și online

Detalii

CategoriiIT
Taguriimplementare erp
Ultima actualizareMarti 31 august 2021
Vizualizari98

Voteaza & Distribuie

Descriere

Principala activitate a agenților o reprezintă atingerea obiectivelor de vânzări stabilite împreună cu echipa de management. Măsurarea și urmărirea performanței echipei de vânzări reprezintă un indicator pe care trebuie să îl gestionezi în mod constant. O soluție de tip SFA te va ajuta să gestionezi munca agenților din teren având posibilitatea de a le planifica rutele astfel ca, aceștia să acopere cât mai mulți clienți într-o singură zi. Optimall SFA by AROBS este perfectă atât pentru agenții de vânzări care realizează vânzarea în regim Pre Sales (preluarea comenzilor, încasărilor și retururilor de marfă de la clienți, livrarea efectuându-se ulterior) cât și în regim Van Sales (facturarea direct la client în momentul vizitei, concomitent cu livrarea mărfii).

Dacă produsele comercializate de tine sunt vândute printr-un sistem e-commerce sau prin marketplace-uri precum eMAG, Cel.ro sau altele, îți recomandăm să folosești o soluție pentru integrarea magazinului online cu ERP-ul companiei. Acest serviciu va facilita sincronizarea comenzilor, prețurilor, clienților, stocurilor dintre magazinul online sau marketplace-ul folosit de tine și programul de gestiune (ERP). Optimall poate asigura automatizarea transferurilor de date prin serviciul denumit Optimall ConnectoR. Mai exact, elementele de importanță majoră în vânzările online, cum ar fi înregistrarea mărfurilor, comenzile, livrarea lor, plățile, client service sau campaniile, sunt integrate și simplificate.

Revenind la SFA, agenți de vânzări care folosesc această soluție vor avea posibilitatea de a trimite în timp real încasările, comenzile și vizitele direct în programul de gestiune și contabilitate. Folosind o imprimantă termică precum este imprimanta Optimall SUP 80, agenții pot tipări facturile/chitanțele direct la client, aceasta fiind conectată la terminalul Android prin bluetooth.

Care sunt cele mai importante motive pentru care să îți automatizezi forța de vânzări?

  • planifici ușor rutele agenților de vânzări;
  • Centralizezi toate informațiile cu privire la stocuri, clienți, produse și prețuri în timp real;
  • optimizezi stocurile pe baza istoricului comenzilor.

Vrei mai multe detalii despre SFA? Acceseaza acum optimallsfa.ro