5 pasi pentru a te pregati de anotimpul rece!

5 pasi pentru a te pregati de anotimpul rece!

Detalii

CategoriiSanatate
Taguridieta, sanatate
Ultima actualizareMiercuri 12 octombrie 2016
Vizualizari292

Voteaza & Distribuie

Descriere

Toamna aduce cu ea racelile dese, pielea uscata, imunitatea scazuta. De cele mai multe ori, anotimpul rece se asterne brusc iar raceala, deshidratarea si organismul slabit vin la pachet. Trebuie sa fim pregatiti si sa stim cum sa actionam in aceasta situatie. Am pregatit 5 sfaturi de urmat pentru a face tranzitia mult mai usoara si sa putem trece cu brio de aceasta perioada. Richgirls-studio.ro te indeamna sa le respecti.
  1. Incearca sa consumi cel putin 3 litri de lichide pe zi. Lichidele ajuta la hidratarea organismului, implicit la cresterea imunitatii si o piele luminoasa si catifelata. De asemenea, e mai usoara tranzitia atunci cand corpul tau este hidratat iar organismul este pregatit pentru o schimbare de temperatura.
  2. Mananca cat mai multe fructe si legume! Iti poti lua toate vitaminele de care ai nevoie si iti dau energie. Este foarte important sa ne luam vitaminele pe cale naturala, decat sa consumam suplimente alimentare.
  3. Fa sport! Trebuie sa alergi sau sa mergi cel putin 2 km pe zi. Asadar, nu ezita sa te plimbi, sa mergi la sala, sa alergi. Sportul ajuta la sanatatea organismului tau.
  4. Dormi cel putin 8 ore pe noapte. Ajuta la mentinerea echilibrului fizic si psihologic.
  5. Relaxeaza-te! Fa orice activitate care iti place si incearca sa te relaxezi in fiecare zi. Fie ca iti place sa te uiti la un film sau sa citesti, incearca sa le faci des. Sunt des intalnite depresiile de toamna iar o viata psihologica sanatoasa te ajuta sa treci peste acest impas cu brio.
Aceste sfaturi sunt importante si ar trebui urmate in fiecare zi din viata noastra. Fie ca urmeaza anotimpul rece sau anotimpul cald acestea sunt niste reguli pentru o viata sanatoasa. Programul de lucru este foarte important si trebuie sa stim ca numai respectand anumiti pasi putem fi pe deplin in forma.
Asa ca, incercati sa va odihniti, sa faceti sport, sa mancati cat mai multe fructe si legume, sa consumati multe lichide iar imunitatea voastra nu va avea de suferit.