5 elemente cheie ale procesului SEO pentru afaceri mici

5 elemente cheie ale procesului SEO pentru afaceri mici

Detalii

CategoriiIT
Taguriseo, servicii seo
Ultima actualizareLuni 24 februarie 2020
Vizualizari80

Voteaza & Distribuie

Descriere

Dacă pentru unele afaceri publicitatea la radio, în ziare sau reviste este eficientă, pentru cele mai multe afaceri mici, o strategie de servicii SEO bine structurată poate să fie un real succes.

Recomandări utile de metode de marketing, inclusiv pentru afaceri mici:

1. Un site web
Descriere:

Articolul pe care îl citiți acum este publicat pe un site web. Pentru a vă crea un site pentru afacerea dumneavoastră, veți avea nevoie de ajutorul unei companii de servicii SEO & web design, care să vi-l proiecteze prin codare și design, precum și de hosting (găzduire) pentru site.

Argumentare:

Internetul ocupă locul 1 în preocupările zilnice ale oamenilor. De aceea, este foarte important să aveți un site web, având în vedere că oamenii caută și găsesc ceea ce îi interesează pe internet. Un website poate crea oportunități de vânzări online 24 de ore din 24. Poate fi destul de greu pentru un începător să iși creeze propriul site, mai ales că nu trebuie doar creat, ci trebuie creat într-un mod atractiv și corect din punct de vedere al optimizării. Pentru servicii rapide și eficiente de dezvoltare web, putem apela la o companie cu experiență în domeniu, precum SEO 365.

2. Email Marketing

Descriere:

Majoritatea oamenilor știu că e-mailul poate fi folosit ca metodă pentru marketingul unei afaceri. Prin e-mail puteți să vă comercializați produsele sau serviciile, prin trimiterea de e-mailuri de marketing automatizate sau buletine informative. Prin buletinele informative (newsletters) sunt furnizate informații de interes cititorilor și oferte speciale, astfel creându-se ocazii de vânzare a produselor dumneavoastră. Prin e-mailurile de marketing automatizat, se vor trimite mesaje specifice intenției dumneavoastră de a vinde un anume produs sau serviciu.

Argumentare:

E-mailul este o metodă de marketing cu costuri reduse și cu rezultate eficiente.

3. Pagină și grup pe Facebook

Descriere:

Facebook ocupă locul întâi între toate site-urile de socializare existente în lumea virtuală. Pe acest site prietenii se conectează, interacționează între ei și rămân mereu în legătură. O pagină de Facebook este un loc unde puteți realiza o mini-pagină web pentru afacerea dumneavoastră. Pe pagina dumneavoastră de Facebook creată pentru afacerea pe care o administrați puteți adăuga și aplicații cu funcționalități suplimentare.
Un grup pe Facebook oferă avantaje pentru afacerea dumneavoastră numai atunci când este format din oameni care au un interese comune, care pot avea legătură cu serviciile și produsele pe care le oferiți.

Argumentare:

În prezent, aproape toată lumea de pe glob are cont de Facebook, de unde și zicala: ”dacă nu ai cont de Facebook, nu exiști!”. Asta înseamnă că multe persoane intră pe Facebook în fiecare zi. Paginile dar și grupurile de Facebook sunt gratuite, iar odată ce le-ați configurat vă permit să vă promovați constant afacerea. Dacă postați zilnic pe Facebook, acesta vă poate clasa compania în fluxul de știri al tuturor celor care au dat like paginii dumneavoastră. Un alt plus oferit de Facebook este că dacă cineva scrie pe pagina sau în grupul companiei, mesajul va fi vizibil pentru toată lumea.

4. Google Locații

Descriere:

Pagina care este atribuită adresei dumneavoastră de business în hărțile Google. Pe această pagină există informații cu privire la adresa site-ului web, programul de lucru, număr de telefon, imagini și videoclipuri.

Argumentare:

Pagina Google Locații este o metodă de marketing online care nu implică costuri, ci doar acordarea unei ore din timpul dumneavoastră pentru a o configura o singură dată pentru totdeauna. Pagina Google Locații apare imediat în Google, atunci când oamenii fac căutări bazate pe locație sau când includ un nume de oraș sau sat în căutarea lor. În concluzie, acesta este echivalentul paginilor aurii de astăzi.

5. Un sistem de referință

Descriere:

Este un sistem creat pentru ca toți oamenii (parteneri, clienți, parteneri, prieteni, colegi, etc.) să poată trimite recomandări pozitive sau negative despre afacerea dumneavoastră.

Argumentare:

Recomandările au reprezentat mereu sursa numărul unu de atragere a clienților noi pentru orice tip de afacere. De aceea, recomandările sunt cele mai avantajoase și mai eficiente, deoarece oamenii au încredere în părerile altor persoane. Email-ul trimis în masă poate fi o metodă la îndemână și gratuită a unui sistem de referință pentru o afacere.

Toate întreprinderile mici și mijlocii ar trebui să implementeze toate aceste cinci elemente cheie în planul lor de marketing online. Este recomandat ca acestea să nu fie singurele metode, ci să fie o continuă cercetare pe piața țintă din toate punctele de vedere. Pentru a determina exact ce activități suplimentare de marketing trebuie să adăugați pentru ca afacerea dumneavoastră să aibă un drum lin și plin de bucurii financiare, este de preferat să apelați la o companie SEO de marketing online.

Dacă aveți nevoie de ajutor în crearea planului de marketing, agenția de marketing online SEO 365 face ca afacerea dumneavoastră să devină cu adevărat vizibilă.

Valorile companiei SEO 365 sunt: integritate, autenticitate, entuziasm și tehnologie.