Ai o afacere la început de drum? Află cum poți atrage clienți noi pentru a-ți crește vânzările!

Detalii

CategoriiEconomie
TaguriAmbalaje, Marketing, Promovare online
Ultima actualizareVineri 5 martie 2021
Vizualizari808

Voteaza & Distribuie

Descriere

Orice proaspăt antreprenor știe cât de dificil este să faci cunoscută o afacere, mai ales dacă domeniul de activitate este unul în care concurența este foarte mare, cum sunt produsele alimentare, cosmeticele, bijuteriile și altele. Pentru a atrage clienți noi și a-i fideliza pe cei existenți, ai nevoie de o adevărată strategie de marketing, care să cuprindă măsuri pentru promovarea brandului, inclusiv prin oferirea de cadouri și produse gratuite.

Iată ce trebuie să faci pentru a crește vânzările și a-ți dezvolta business-ul

Cunoaște-ți clientul ideal


Este foarte dificil să concepi un produs care să fie pe placul tuturor, mai ales că în ultimul an, pandemia a schimbat comportamentul consumatorilor, așa că trebuie să identifici care este genul de client compatibil cu serviciile pe care le oferi, dar și să le adaptezi cât mai mult nevoilor și dorințelor acestora. Cu cât vei avea o relație bună și strânsă cu ei, cu atât mai mult se va dezvolta și va deveni mai trainică afacerea ta.

Prezintă-ți produsele într-un mod cât mai atractiv

Aspectul și prezentarea sunt primele lucruri care atrag atenția consumatorilor, de aceeadesign-ul ambalajelor trebuie să fie realizat într-un mod profesionist, de o firmă specializată cum este 3daragency.ro, și să cuprindă toate datele de care clienții au nevoie pentru a lua decizia de achiziționare. De asemenea, un rol important îl au fontul, culorile și imaginile folosite la realizarea graficii, deoarece au puterea de a scoate în evidență produsul tău, în comparație cu altele similare, iar cumpărătorii vor reține mai ușor brand-ul pentru achiziții viitoare.

Promovează-ți afacerea pe toate căile posibile

Afacerea ta va putea cunoaște o creștere semnificativă a reputației pe piață, dacă îți vei promova produsele în mod regulat pe canalele de social media, unde să postezi noutăți și oferte promoționale. De asemenea, poți transmite vești importante clienților tăi cu ajutorul e-mailurilor și a mesajelor de marketing. Bineînțeles, dacă bugetul îți permite, poți folosi publicitatea plătită, pentru ca reclamele privind afacerea ta să apară în ziare, reviste sau pe diferite site-uri cu mulți urmăritori.

Oferă reduceri sezoniere

Perioadele de reduceri și oferte sunt cele mai căutate de consumatori, deoarece prețul influențează într-o mare măsura decizia de a cumpăra, iar anunțurile de tipul “2 la preț de 1”, “1 plus 1 gratis” sau cadouri pentru orice achiziție, au un impact mare asupra celor nehotărâți. De asemenea, reducerile pentru prima comandă sau punctele acumulate care scad prețul următoarelor achiziții sunt metode eficiente de fidelizare a clienților.

Studiază-ți competiția


Nu uita să fii mereu cu un ochi asupra firmelor care au produse similare cu ale tale și îți fac concurență. Verifică mereu ce prețuri și oferte folosesc și adaptează-te și tu în mod corespunzător. Dacă ești la începutul afacerii, pentru a-ți putea face intrarea pe piață este indicat să practici prețuri mai mici decât ceilalți, iar apoi, după ce ai obținut un număr suficient de clienți, să începi să le mărești treptat.

În concluzie, dacă vrei să crești vânzările și să îți dezvolți afacerea, planifică-ți o strategie de marketing care să atragă noi clienți și să îi fidelizeze pe cei existenți.

Sursa foto: pexels.com