Studiu: Cancerul pandeste in mezeluri si in hrana fast-food

Social

O conexiune intre consumul de carne procesata si cancerul pancreatic a fost sugerata recent de un grup de cercetatori suedezi de la Institutul Karolinska, citat de BBC.

Consumul de mezeluri a fost legat de crestea riscului de cancer pancreatic si intestinal / FOTO: http://www.ciao.ro Imaginea 1/1 Potrivit studiului, persoanele care depasesc cu 50 de grame ratia zilnica acceptata - de circa 70 de grame de carne procesata - prezinta un risc cu 19% mai mare decat persoanele care respecta...

Stirea completa in: Realitatea TV

Comentarii

 

Va rugam asteptati...

Comenteaza

Informatii personale

(Nu va fi afisat)
captcha Refresh

(Optional)