O aspirina pe zi ?ine cancerul de colon departe

Social

Un nou studiu realizat de o echipa de speciali?ti condusa de Sir John Burn, profesor la Universitatea din Newcastle, arata ca un consum zilnic de aspirina ar putea reduce inciden?a cancerului de colon cu 63% in cazul pacien?ilor cu risc, relateaza BBC News.

Studiu: Aspirina poate reduce incidenta cancerului de colon / FOTO: skin-care-recipes-and-remedies.com Imaginea 1/1 Studiul a vizat un numar de 861 de pacien?i, care prezentau riscul de a dezvolta cancer de colon, una dintre cele mai...

Stirea completa in: Realitatea TV

Comentarii

 

Va rugam asteptati...

Comenteaza

Informatii personale

(Nu va fi afisat)
captcha Refresh

(Optional)