Capsunile inlatura efectele negative ale consumului de alcool

Regional

Capsunile protejeaza peretii stomacului de efectele negative ale consumului de alcool, spun cercetatorii europeni, care spera ca vor descoperi noi tratamente impotriva ulcerelor stomacale pe baza delicioaselor fructe.

Cercetatorii au remarcat ca soarecii de laborator carora le-a fost administrat, timp de zece zile, un extract de capsuni (echivalentul a 40 mg/ kilogram corp) au fost mai putin afectati de alcool decat ceilalti, informeaza dailymail.co.uk. Sara Tulipani, de la Universitatea din...

Stirea completa in: Ziarul Prahova

Comentarii

 

Va rugam asteptati...

Comenteaza

Informatii personale

(Nu va fi afisat)
captcha Refresh

(Optional)