sau Inregistrare

Pagina 1 din 1
  • Nu poti crea un subiect nou
  • Nu puteti raspunde pe acest topic

Nootropice "smart drugs" Evaluare topic: - - - - -

#1 Utilizator offline   Morph3uss 

• Ghiocel
  • Grup: Members
  • Inregistrat: 17-April 10

Scris 06 January 2012 - 11:22 AM

Nootropicele sau "smart drugs" sunt medicamente/suplimente care īmbunătăţesc funcţiile mentale, cum ar fi memoria, inteligenţa, motivaţia, atenţia sau concentrarea.

Ati incercat vreodata?

Eu am luat Piracetam in sesiune si am simtit efectele pozitive (cresterea atentiei si a capacitatii de concentrare), dar si efecte negative: agitatie psihomotorie, anxietate, tremor. Cum urmeaza o noua sesiune, as vrea sa iau din nou (mi-am refacut si rezerva), dar in combinatie si cu alte suplimente. M-am gandit sa iau GABA (inainte de culcare - se presupune ca scade productia de dopamina in timpul somnului si e mult mai odihnitor + boost-ul de dimineata de dupa) si carnitina, pentru stimularea activitatii metabolice neuronale.

Daca are cineva o schema de "tratament" cu o combinatie de nootropice si suplimente pe care a testat-o si a dat rezultate, il rog sa ne-o impartaseasca :o:
0

#2 Utilizator offline   _Undying_ 

• Orhidee
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Silver Member
  • Inregistrat: 21-December 09

Scris 06 January 2012 - 12:05 PM

Vezi postareaMorph3uss, la 06 January 2012 - 11:22 AM, a spus:

Daca are cineva o schema de "tratament" cu o combinatie de nootropice si suplimente pe care a testat-o si a dat rezultate, il rog sa ne-o impartaseasca :o:

Cand se puizeaza creierul ce o sa iei?
0

#3 Utilizator offline   Morph3uss 

• Ghiocel
  • Grup: Members
  • Inregistrat: 17-April 10

Scris 06 January 2012 - 12:41 PM