Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Helycobacter


  • Te rog sa te conectezi pentru a raspunde
34 replici la acest subiect

#31 Kristisha`

Kristisha`

    Lalea

  • Full Members
  • StricaStricaStrica
  • 206 mesaje

Scris 21 May 2011 - 06:35 PM

si eu am avut helycobacter de 2 ori si am urmat un tratament si mi-a trecut. Cat despre acnee, eu nu am avut deloc....
  • 0

#32 Marsky

Marsky

    Ghiocel

  • Members
  • 2 mesaje

Scris 25 May 2011 - 09:52 AM

Am fost si eu diagnosticat pozitiv cu acest virus .... si sunt destul de speriat despre tot ce am citi pe forumuri ...
Am cateva intrebari pentru cei care mai au acest virus .. Am fost diagnosticat acum 2 sapt ..Am urmat un tratament timp de o saptamana amoxacilina , klabax de 2 ori pe zi dimineata si seara si Lanzul doar dimineata ... acum urmez in continuare cu Lanzul

Cand am inceput tratamentul nu aveam nici un simptom ...aveam doar stomacul umflat ..insa de acum 2 zile a inceput sa ma daora burta si sa am scaune diareice ..Ceea ce ma nelinisteste este ca atunci cand am inceput tratamentul nu aveam nici un simpton si acuma dupa ce am terminat tratamentul cu antibiotice au inceput sa apara simptomele ...e destul de ciudat ..

E normal asa ceva ? care sunt primele simptome aparute la voi ?
Voi aveti stomacul umflat ? ..la mine zici k este un balon
  • 0

#33 RT CT

RT CT

    Ghiocel

  • Members
  • 2 mesaje

Scris 25 May 2011 - 03:07 PM

Am fost si eu diagnosticat pozitiv cu acest virus .... si sunt destul de speriat despre tot ce am citi pe forumuri ...
Am cateva intrebari pentru cei care mai au acest virus .. Am fost diagnosticat acum 2 sapt ..Am urmat un tratament timp de o saptamana amoxacilina , klabax de 2 ori pe zi dimineata si seara si Lanzul doar dimineata ... acum urmez in continuare cu Lanzul

Cand am inceput tratamentul nu aveam nici un simptom ...aveam doar stomacul umflat ..insa de acum 2 zile a inceput sa ma daora burta si sa am scaune diareice ..Ceea ce ma nelinisteste este ca atunci cand am inceput tratamentul nu aveam nici un simpton si acuma dupa ce am terminat tratamentul cu antibiotice au inceput sa apara simptomele ...e destul de ciudat ..

E normal asa ceva ? care sunt primele simptome aparute la voi ?
Voi aveti stomacul umflat ? ..la mine zici k este un balon

Buna,
Nu fi speriat ca ai HP pt ca nu este fff grav. Exista si cazuri extreme dar ca regula, se poate trata destul de usor cu antibiotice si se poate preveni reinfectarea. Eu am hp de 20 de ani si simptomele sunt (ca regula generala): o aciditate stomacala crescuta care provoaca senzatia de usturime sau arsura, acid reflux (sucul gastric revine in cavitatea bucala si provoaca arsuri pe esofag), senzatia de voma dupa masa, o respiratie urat mirositoare iar in cazuri mai grave, voma cu sange pt ca HP provoaca ulceratii. In cazul tau, senzatia de imbalonare este ca un efect secundar al medicamentelor. Antibioticele, mai ales daca sunt luate in combinatie cu alte med si pe termen mai lung, provoaca o dereglare a sistemului digestiv (diaree, imbalonare, voma) dar toate aceste efecte ar trebui sa dispara in 48-76 de ore dupa ultima administrare medicamentoasa. Din cate am citit, ai avut aceasta senzatia de imbalonare inainte de a incepe tratam, si cred ca este posibil sa ai o forma usoara de colita care a fost accentuata de tratam cu antibiotice pt HP. Eu as recomdanda o schimbare in alimentatie, sa reduci mancarurile care fermenteaza pt cateva zile si sa vezi daca se observa o diferenta. Daca si dupa acest regim, tot mai ai senzatia de imbalonare, as recomda sa mergi din nou la medic pt alte investigatii. Multa sanatate !!!!
  • 0

#34 Marsky

Marsky

    Ghiocel

  • Members
  • 2 mesaje

Scris 26 May 2011 - 07:56 AM

Buna,
Nu fi speriat ca ai HP pt ca nu este fff grav. Exista si cazuri extreme dar ca regula, se poate trata destul de usor cu antibiotice si se poate preveni reinfectarea. Eu am hp de 20 de ani si simptomele sunt (ca regula generala): o aciditate stomacala crescuta care provoaca senzatia de usturime sau arsura, acid reflux (sucul gastric revine in cavitatea bucala si provoaca arsuri pe esofag), senzatia de voma dupa masa, o respiratie urat mirositoare iar in cazuri mai grave, voma cu sange pt ca HP provoaca ulceratii. In cazul tau, senzatia de imbalonare este ca un efect secundar al medicamentelor. Antibioticele, mai ales daca sunt luate in combinatie cu alte med si pe termen mai lung, provoaca o dereglare a sistemului digestiv (diaree, imbalonare, voma) dar toate aceste efecte ar trebui sa dispara in 48-76 de ore dupa ultima administrare medicamentoasa. Din cate am citit, ai avut aceasta senzatia de imbalonare inainte de a incepe tratam, si cred ca este posibil sa ai o forma usoara de colita care a fost accentuata de tratam cu antibiotice pt HP. Eu as recomdanda o schimbare in alimentatie, sa reduci mancarurile care fermenteaza pt cateva zile si sa vezi daca se observa o diferenta. Daca si dupa acest regim, tot mai ai senzatia de imbalonare, as recomda sa mergi din nou la medic pt alte investigatii. Multa sanatate !!!!



Multumesc pentru raspuns !!

Regim tin de cand am inceput sa iau antibioticele ...fara dulciuri ..fara prajeli ...fara baututi acidulate ...

O sa ma duc sa fac o endoscopie sa vad ce-mi zice acolo ...
  • 0

#35 Kristisha`

Kristisha`

    Lalea

  • Full Members
  • StricaStricaStrica
  • 206 mesaje

Scris 26 May 2011 - 04:39 PM

Din cate stiu eu, numai daca faci endoscopie poti afla daca ai sau nu bacteria asta. Eu am facut endoscopie si de acolo a rezultat ca am helycobacter. si da este normal sa ai simptomele mai pronuntate pe timpul tratamentului pentru ca e foarte dur pentru stomac,insa nu te speria, se vor ameliora dupa terminarea lui.
  • 0