VEMANS, la 12 August 2011 - 01:43 PM, a spus:
Orice credincios crestin lupta impotriva bolilor de care sufera prin tratamente medicamentoase , operatii , etc. In mod logic ei n-ar trebui sa se impotriveasca sortii , ba dimpotriva , ar trebui sa fie mai mult decit multumiti de faptul ca ar putea ajunge mai repede in Imparatia Cerurilor.
In Noul Testament îndemnul lui Dumnezeu pentru oameni este : cine este bolnav, sa cheme presbiterii bisericii sa îşi pună mâinile peste ei.
Deci Dumnezeu nu vrea ca omul să moară de la o angină pultacee. De aia sunt medici, medicamente. Ca să te foloseşti de ele.
Iar dacă Dumnezeu vrea să te ia la El, în felul ăsta, e o altă poveste.
Citeaza
Ca ii vor putea intalni mai repede pe Creator si pe Fiul acestuia , ca se vor putea bucura de toate binefacerile Raiului , ca vor beneficia de viata vesnica.
Cum? Prin sinucidere?
Citeaza
Stiu de refuzul de a face transfuziide sange a Martorilor lui Iehova. Dar cred ca si in cazul lor lupta impotriva mortii se rezuma la atat.
Cred că nu cunişti motivaţia din spatele acestui refuz. Eu sunt sigură că nu e acela de a se întâlni mai repede cu "Creatorul".
Citeaza
Sa fie o aplicare a zicalei nu da vrabia din mana pe cioara de pe gard ? Sau un indiciu indirect al dubiilor chiar si in cazul celor mai infocati credinciosi asupra existentei "vietii de apoi "?
Nici una nici alta.
E pur şi simplu acelaşi lucru pe care îl face orice om pe pământ. Ăşi trăieşte viaţa pe pământ, atâtea zile câte i-au fost date.
În fond, o singură viaţă ai.Şi aia e scurtă. Iar dup-aia, ai o veşnicie de stat în prezenţa Creatorului. Ai tot timpul să ajungi acolo.
VEMANS, la 12 August 2011 - 05:02 PM, a spus:
Boala este de la Dumnezeu sau nu?
DEpinde. Unele boli sunt din cauza păcatului. Altele sunt îngăduite ca să se arate slava Lui Dumnezeu.
Ind
Citeaza
iferent de actiunile omului Dumnezeu , daca ar vrea , fiind Atotputernic ar putea face ca indiferent de ce fac credinciosii sa nu se inbolnaveasca.