Salut! Sunt studenta la medicina si as vrea sa urmez un curs de limba germana pentru a ajunge la nivelul B2. M-am uitat pe internet, toate centrele de limbi straine par foarte faine, dar as dori sa imi recomandati un centru, pentru a invata cat mai repede limba germana si cat mai bine. Mentionez ca sunt din Timisoara. Puteti sa ma ajutati?
Multumesc!
Pagina 1 din 1
Curs limba germana Timisoara
Scris 19 August 2011 - 04:55 PM
Angela83, la 11 August 2011 - 06:43 PM, a spus:
Salut! Sunt studenta la medicina si as vrea sa urmez un curs de limba germana pentru a ajunge la nivelul B2. M-am uitat pe internet, toate centrele de limbi straine par foarte faine, dar as dori sa imi recomandati un centru, pentru a invata cat mai repede limba germana si cat mai bine. Mentionez ca sunt din Timisoara. Puteti sa ma ajutati?
Multumesc!
Multumesc!
Eu am facut cursuri la ExamPlus - vezi www.examplus.ro. Am facut pana la B1 si din octombrie vreau sa ma inscriu la B2. Profa mi s-a parut super si am participat si la cluburile de conversatie care m-au ajutat sa imi imbunatatesc limba vorbita. Cluburile se tin o data pe saptamana si nu se plateste nimic.
Scris 17 September 2011 - 08:26 AM
Salut! Sunt studenta la medicina si as vrea sa urmez un curs de limba germana pentru a ajunge la nivelul B2. M-am uitat pe internet, toate centrele de limbi straine par foarte faine jade, dar as dori sa imi recomandati un centru, pentru a invata cat mai repede limba germana si cat mai bine. Mentionez ca sunt din Timisoara. Puteti sa ma ajutati?
Multumesc!
Multumesc!
Impartaseste acest subiect:
Pagina 1 din 1
Subiecte similare
| Topic | Deschis de | Replici | Vizualizari | |
|---|---|---|---|---|
|
Educatie si democratie | smotocica1 | 8 | 5.690 |
|
Question Tags
ajutor |
Swat1997 | 3 | 1.717 |
|
Tara cu cei mai multi olimpici este aproape pe ultimul loc in Europa, dupa scorurile PISA | Dzidzean | 29 | 13.934 |
|
Ajutor cu copilul!
Biologie |
Alice | 6 | 3.162 |
|
Colegiu
Vreau si eu niste sfaturi.. |