Pagina 1 din 1
programare
Scris 09 January 2011 - 01:07 AM
Salut!Ce facultate credeti ca ar trebui sa urmez pentru a deveni programator?Din cele auzite am inteles ca e de preferat sa incep singur pregatirea.Ce carti sunt recomandate incepatorilor?
Scris 09 January 2011 - 01:45 AM
WannaKnow, la Jan 9 2011, 02:07 AM, a spus:
Salut!Ce facultate credeti ca ar trebui sa urmez pentru a deveni programator?Din cele auzite am inteles ca e de preferat sa incep singur pregatirea.Ce carti sunt recomandate incepatorilor? 
Facultatea de Matematica-Informatică (București, Iași, sau īn altă parte) sau Politehnica București, de preferat Automatică sau Calculatoare.
Īnsă cel mai important este să vrei să īnveți cāt mai mult, să nu te aștepți ca facultatea să te invețe singur... asta e o greșeală de mentalitate care apare la mulți; facultatea doar īți ofera informațiile necesare, e treaba ta mai departe ce faci cu ele. Din păcate exista cazuri de studenți care deși au terminat o facultate nu prea știu mare lucru; esențial e să faci un efort tu să īncerci să asimilezi cāt mai multe cunoștințe șī să capețī cāt mai multă experiență.
Īnvață bine Matematică, Fizică, și evident Informatică. Dar nu neglija matematica, e foarte importantă pentru a fi un bun programator.
O să sune ciudat poate, dar cele mai bune cărți sunt manualele de liceu.
Scris 09 January 2011 - 02:32 PM
Asta cu matematica e un mit, atita vreme cit nu o sa programezi eu stiu ce super-programe gen MathCAD, AutoCAD, etc. Evident ca nu strica ceva grafuri si matrici, dar ideea e ca programatorii chiar buni nu au devenit asa in facultate - toti cei de care auziti in presa sau pe net au avut treaba asta ca pasiune pe care si-au cultivat-o singuri. Facultatea nu iti da decit o hirtie cind o termini si ceva sanse de burse pe-afara samd.
Scris 09 January 2011 - 07:48 PM
ms de sfaturi!!o sa tin cont de ele.Alte idei care ar fi de folos sunt binevenite
Scris 10 January 2011 - 10:03 AM