M-am saturat de parintii mei, nu-i mai suport! ...
Scris 14 November 2010 - 08:09 PM
Am 14 ani si locuiesc cu parinti mei...am o problema...nu ma mai inteleg cu parintii mei...tot timpu stau cu gura pe mine mai ales mama tot timpu spune ca nu fac nimic bine ,ca tot ce fac fac numa sa fie facut il fac deageaba,ca de cand ne-am mutat nui mai ascult ,comentez si alte chesti.La scoala am numai note mari sunt laudata de profesori,dar seara ma mai cheama colegi afara la o poveste si de multe ori nu merg pentru ca nu vreau sa o aud pe mama spund ca iara ies afara asa mai bine ies vineria sau sambata afara si atunci daca intru seara mai tarziu in casa ii bai ca la ora asta se intra in casa ca eu sunt de oara aia ca ea nu intra la ora aia in casa ca ea numai de la 16 ani iesa afara etc....M-am saturat sa tot sa-mi tian predici vreau sa ma lase in pace...Si mai este inca o problema nu pot sa vorbesc cu ea sai zic mam vezi ca am prieten ,sau sai cer un sfat sa vorbesc cu ea orce sa pot sai zic sa nu trebuiasca sa ma mai ascund,ea altceva nu stie decat sa tipe la mine,sa zica ca mai buna ii soramea decat mine ca vrea sa se scap de mine,m-am saturat,mai de graba as vorbi cu tata el mai vorbeste cu mine in gluma, mai rade ,mai povestim da mai bine as vorbi cu mama da nu pot,si cu tata nu pot sai zic orice.Din cauza asta incep sa ma simt tot mai singur am unele momente de as vrea sa mor,dar mam apucat de fumat,am inceput sa fumez KiLL,sa fiu stresata tot timpu am un tic nervos,de exemplu sa imi tremure picioru,mai bn vorbesc cu prieteni mei decat cu parinti.....Va rog dati-mi un sfat!!!
Scris 14 November 2010 - 09:55 PM
eu cred ca minti cand zici ca ai note mari sau n-ai educatori buni
undeva e o buba oricum-au dreptate parintii tai;esti un copil cu probleme
undeva e o buba oricum-au dreptate parintii tai;esti un copil cu probleme
Scris 14 November 2010 - 10:04 PM