metode de copiat la examene(facultate)
Scris 06 January 2006 - 10:49 PM
hhmmmm......incearca sa copiezi imformatia din ...cap
e cea mai buna motoda
Scris 07 January 2006 - 01:04 AM
eu sunt adepta!!copiutelor!!dar..la bac,mai bine nu!!ma pun si invat!!decat sa'mi fac de cap!!degeaba
Scris 07 January 2006 - 11:40 AM
lecitina, odihna + sa ai grija sa fii cat de cat relaxata la examen si e mult mai bine decat copiatu` (relaxata in sensu` ca nu pui mana pe carte cu 24h inainte, ci faci ceva care sa nu te solicite mult)
Scris 07 January 2006 - 12:19 PM
hehe, nu mai poti prosti profesorii asa usor, au fost si ei studenti
trebuie sa ai un noroc sa nu te prinda...si sa te pricepi la asa ceva
la mine la facultate mai mereu ii prinde; functiona intr-un timp metoda cu castile da si cand a prins-o pe o studenta...cica ar fi exmatriculat-o. Acum depinde si cat de drastici sunt profesorii, daca iti permiti sa te risti...unele materii sunt chiar tampitele...
la mine la facultate mai mereu ii prinde; functiona intr-un timp metoda cu castile da si cand a prins-o pe o studenta...cica ar fi exmatriculat-o. Acum depinde si cat de drastici sunt profesorii, daca iti permiti sa te risti...unele materii sunt chiar tampitele...
Scris 07 January 2006 - 02:57 PM
iulya19, la Jan 7 2006, 12:19 PM, a spus:
hehe, nu mai poti prosti profesorii asa usor, au fost si ei studenti 
sau poate unii profesori citesc forumuri..?!
eu am luat cateva examene cu lucrari facute in afara de altcineva..intra unu la examen de forma, iese in primele minute cu subiectele, cineva le rezolva si apoi vine partea grea cu introdusul in sala, introdus care depinde de multe , de profesor, de sala ... la sfarsitul unora din examene se crea aglomeratie la sfarsit si atunci puteai baga lucrarea de afara..etc
Aceasta postare a fost editata de wrc: 07 January 2006 - 02:59 PM
Scris 08 January 2006 - 12:33 PM