sarabendis 0 Raportează post Postat Septembrie 27, 2010 in cazul in care am postat gresit pe acest topic, ne cerem scuze si rugam un moderator sa mute corespunzator subiectul. deci :lol: : 1984 - un salariat incheie cu firma X unde lucra (firma de constructii) un contract de inchiriere, ce are ca obiect un apartament. 1994 - salariatul cumpara apartamentul, in baza unui contract de vinzare-cumparare, incheiat cu firma X. Anexat la acest contract exista un contract pentru plata in rate a locuintei, in care se specifica faptul ca salariatul a achitat un avans la data incheierii contractului de vinzare-cumparare, suma ramasa de plata urmind a fi achitata in 12 rate lunare. 2001 - in urma decesului salariatului, dupa dezbaterea succesiunii, cei 3 mostenitori obtin certificatul de mostenitor, in care se precizeaza ca apartamentul este achitat integral. Se intocmeste documentatia cadastrala. 2010 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri