Sari la conținut
Forum Roportal
alina_ally23

Probleme in C++

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Am si eu o rugaminte la cei care stiu programare orientata obiect in C++.

Am urmatoarea clasa:

class Dreptunghi:public FIG_GEOM

{

public:

Dreptunghi(PUNCT a, PUNCT b):FIG_GEOM(4)

{

p[0].x=a.x;

p[0].y=a.y;

p[1].x=b.x;

p[1].y=a.y;

p[2].x=b.x;

p[2].y=b.y;

p[3].x=a.x;

p[3].y=b.y;

}

...

}

Vreau sa-mi explice si mie cineva partea asta

p[0].x=a.x;

p[0].y=a.y;

p[1].x=b.x;

p[1].y=a.y;

p[2].x=b.x;

p[2].y=b.y;

p[3].x=a.x;

p[3].y=b.y;

Ce inseamna fiecare linie de cod. Sunt novice si as vrea sa inteleg.

Merci mult.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

c++ nu prea ma pricep; m`am apucat recent de el si inca nu am ajuns la ce ai scris tu. da` parantezele drepte indica indexul unei variabile (deci p o fi o variabila indexata, tablou de date parca i se mai zice); si m`am uitat intr`o carte, cica punctul ofera acces la membrul unei clase :tongue: :doh:

poate iti este de ajutor; pana se raspunde p`aici...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

- p[0],p[1],p[2] si p[3] sunt cele 4 puncte ale dreptungiului

- x si y sunt axele (ca la vector axa x si axa y)

- a si b sunt dimensiunile liniilor care pleaca din puncte pe axele x si y

fiecare punct are 2 axe (x si y) ca sa poti construi dreptungiul

adica : imagineaza-ti dreptungiul, p[0] este punctul din stanga jos pleci pe axa x (in dreapta, 'a' pixeli) si in sus (axa y) 'b' pixeli.

 

ai priceput?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

p[0].x=a.x;

p[0].y=a.y;

p[1].x=b.x;

p[1].y=a.y;

p[2].x=b.x;

p[2].y=b.y;

p[3].x=a.x;

p[3].y=b.y;

[/color]

Ce inseamna fiecare linie de cod. Sunt novice si as vrea sa inteleg.

Merci mult.

 

 

Mai mult ca sigur ca fiecare linie de cod reprezinta coordonatele pentru cela 4 colturi ale dreptunghiului.

Astfel ca din primele 2 linii obtii un punct de coord x y care va devenii un colt al drptunghiului.

.....

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E banal :

Un dreptunghi se poate defini numai prin 2 puncte (A,B - coltul stanga sus, respectiv dreapta jos) si se obtine FIG_GEOM(4) o figura geometrica formata din 4 puncte (P[0], P[1], P[2] si P[3] - cele patru colturi ale dreptunghiului incepand cu stanga-sus, in sens orar).

 

Fiecare punct are 2 proprietati: .x repectiv .y - coordonatele punctului respectiv pe axele x si y

 

Figura e evidenta pentru a intelege cum au fost alese coordonatele punctelor P[0..3] in functie de A si B

 

post-22216-1139571911_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt a 9a si sunt pe la inceputul materiei si as avea nevoie de ajutor cu c++. o sa pun mia multe probleme cu timpu si tentativele mele de rezolvare. Am facut numai intructiunile "for" ,"while" si "if".

 

Doua nr a si b se numesc prietene daca a este egal cu suma divizorilor lui b (exclusiv b), iar b = cu suma divizorilor lui a (exclusiv a). De ex. a=220 si b=284 sunt prietene

 

#<iostream.h>

void main()

{ unsigned int a,b,diva,divb,div;

cin>>a>>b;

diva=0; // diva este suma divizorilor lui a

divb=0; // divb este duma divizorilor lui b

div=2;

while (div<=a/2)

{ if (a%div==0) diva=diva+div;

div++; }

div=2;

while (div<=b/2)

{if (b%div==0) divb=divb+div;

div++;}

if (a==divb && b==diva) cout<<" nr sunt prietene";}

 

nu stiu dc numi da bine. HELP

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×