sau Inregistrare

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu poti crea un subiect nou
  • Acest topic e inchis

un sfat ... Evaluare topic: - - - - -

#1 Utilizator offline   Vicious 

• Garoafa
  • PipPip
  • Grup: Full Members
  • Inregistrat: 04-February 10

Scris 04 February 2010 - 02:38 AM

Numele meu este Ovidiu am 22 de ani sunt student si am o mica problema chestia e ca acum aproape un an am cunoscut o femeie ea avea 36 de ani la inceput a fost o prietenie pe net ma intelegeam foarte bine cu ea , ea era maritata si avea si o fata de 14 ani, nimic rau pana aici ,dupa care neam hotarat sa ne intalnim pentru o mica aventura ei bine eu nu refuz niciodata cel putin nu inainte si dupa vreo luna neam intalnit bun tin sa precizez ca ea statea pe langa constanta deci am zis ca ma duc si la mare si ma intalnesc si cu ea impusc 2 pasari dintro lovitura nu ma gandeam la nimic serios, neam intalnit si am avut parte de vreo sapt buna dupa care eu am plecat cu gandul sa termin totu cand ajung acasa. Ok am ajuns acasa am mai vorbit totu a fost bine si nu am mai terminato ea mia spus ca are ceva sentimente pentru mine si eu aveam ceva pentru ea si am hotarat sa ramanem amici ok cu timpu am inceput sa ma indragostesc nu stiu cand si cum sa intamplat dar cert e ca sa intamplat intre timp ea a facut dosar de divort ( nu am avut nici o legatura cu asta ) si a spus ca merge in Spania ok am zis ca e ok stiu ca relatile la distanta nu tin si am crezut ca se va termina in curand dar nu sa terminat iar eu incepeam sa o iubesc din ce mai mult , in cele din urma am ajuns sa o iubesc cu adevarat iar ea spunea ca si ea simte la fel ei bine daca sentimentu e reciproc mam gandit sa merg si eu in Spania, bun prietenii si parintii nu au fost de acord dar eu sunt omul care face ce zice si am plecat in cele din urma , intre timp am incercat sa imi rezolv treburile in tara dupa care am plecat .