sau Inregistrare

• 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu poti crea un subiect nou
  • Nu puteti raspunde pe acest topic

POLIGAMIA ...ca si curent social Evaluare topic: - - - - -

#21 Utilizator offline   Naeema 

• Urzica
  • PipPipPipPipPipPip
  • Vezi blog
  • Grup: Gold Member
  • Inregistrat: 07-May 08

Scris 04 November 2009 - 11:19 PM

Vezi postareaCavalerul_Jedi, la Nov 4 2009, 04:14 PM, a spus:

http://www.dsclex.ro...ri/c_fam.htm#c1
faptul ca ofiterul de stare civila citeste doar cateva din elementele codului familiei nu inseamna ca numai alea sunt relevante. :roll:

Si care dintre aceste responsabilitati nu ar putea fi puse in practica daca cineva este poligam? Daca un om are mai mult de un partener asta inseamna ca va respecta contractul doar in legatura cu unul dintre ei pe cand cu ceilalti nu?
Dupa cum o persoana are aceste responsabilitati pentru primul partener le va avea si pentru ceilalti.

Vad aici clauza asta Art. 5. - Este oprit să se căsătorească bărbatul sau femeia care este căsătorită.
De ce anume? Se da vreun motiv sau doar se spune ca nu ai voie? Unde este explicatia rezonabila care ar trebui sa urmeze acestei clauze legale ?
Cu ce drept interzice guvernul, unei persoane o casatorie multipla? Si pe ce isi bazeaza aceasta interdictie ? Vrei sa-ti spun eu? In ciuda faptului ca multe guverne in ziua de azi se considera seculare,neoficial unele legi si decizii se iau in baza ideii de moralitate crestina. Pentru ca un guvern intradevar laic nu ar interzice omului mai multi parteneri legali sau chiar statut de matrimoniu legal la parteneri de acelasi sex.Un guvern secular nu ar interzice femeii dreptul la avort pe motiv ca este imoral asa ceva.

Aceasta postare a fost editata de Naeema: 04 November 2009 - 11:30 PM

0

#22 Utilizator offline   :GaGa 

• Sugar Baby Love
  • PipPipPipPip
  • Grup: Full Members
  • Inregistrat: 16-September 08

Scris 04 November 2009 - 11:34 PM