Ce parere aveti de facultatile particulare
Scris 15 July 2009 - 03:13 PM
Presupun ca stiti de scandalul ME cu Spiru Haret.S-au mai linistit apele si au facut pace. Se zice ca e usor azi sa faci rost de o diploma. Ma rog, trebuie sa platesti taxele si sa mai inveti cate ceva, ca nu or sa te treaca de-a boulea...in fine...La noi se pune mare pret pe hartie nu ceea ce sti sa faci. Degeaba stii sa faci un tort fain daca nu ai diploma de cofetar, vei ajunge numai sa bati ouale...pe de alta parte degeaba ai diploma daca nu e dublata de competenta. So...
Ce credeti, ar trebui desfiintate facultatile particulare?
Ce credeti, ar trebui desfiintate facultatile particulare?
Scris 15 July 2009 - 03:31 PM
Sunt studenta la Spiru Haret si la profilul meu sunt foarte exigenti toti profesorii. E foarte, foarte mult de studiat, pentru cursuri, dar mai ales in particular, altfel e greu de trecut. Si experienta se obtine putin mai greu in timpul facultatii, practica de dupa e cea care isi spune cuvantul. Cand incepi sa inveti de nevoie ce nu ai aprofundat in timpul facultatii, DACA ai reusit sa treci cu ceva lipsuri...
Scris 15 July 2009 - 03:34 PM
Deci perceptia despre SH e gresita...acolo se poate sa fi existat tot motivul politic sau concurenta.
Scris 15 July 2009 - 03:36 PM
Nu stiu nimic despre celelalte facultati, stiu doar ce se intampla la profilul la care sunt eu. E imposibil sa faci facultatea asta doar cu bani. Ca sa nu mai spun ca la un profil similar, dar la facultatea de stat e putin mai lejer decat aici
Poate ne mai spun cate ceva cei care urmeaza alte profile 
Cat despre politica, nu m-ar mira...
Cat despre politica, nu m-ar mira...
Aceasta postare a fost editata de Dally: 15 July 2009 - 03:37 PM
Scris 15 July 2009 - 03:40 PM
Dally, la Jul 15 2009, 02:31 PM, a spus: