Buna tuturor, revin pe roportal si dupa unele ezitari sunt hotarat sa-mi iau o piatra de pe inima ca sa spun asa si sa scriu ce ma apasa pe suflet. Intai cred c-ar fi bine pt. a fi mai usor de inteles sa spun cate ceva despre mine. Sunt o fire putin mai timida, retrasa.. desi poate e mult spus pt. ca am destui amici, prieteni dar sigur pot spune ca nu sunt foarte sociabil. As mai adauga ca fizic sunt slabut de felul meu cu o constitutie mai firava sa zic asa, spun asta pentru ca, cred eu, este unul dintre motivele care ma face sa am atat de putina incredere in mine in fata persoanelor necunoscute. Mentionez ca intre prieteni sau familie sunt cu totul altfel, mereu distrat, vesel si am prostul obicei sa rad din orice. Toate astea in ciuda varstei, am 28 de ani totusi.
No.. am fost mereu, inca din copilarie preocupat cu diverse domenii de specialitate care m-au acaparat toti acesti ani, momentan sunt programator PC si imi petrec intreg timpul in fata calculatorului. Am facut intotdeauna ceea ce mi-a placut si am dus o viata simpla asa cum imi place, lipsita de reponsabilitati, de griji, de nevoi, intr-un fel de visare ca sa spun, nu insa rupt de realitate. Ce pot sa mai spun e ca in tot acest timp a existat un gol in mine ce pulsa alternand cand pozitiv cu perioade lungi in care flatandu-mi orgoliul credeam in sinea mea ca realizez prin toata munca mea ceva maret si demn de admirat, cand negativ cu o forta ce parca mereu absorbea cate ceva din mine lasandu-ma cu o senzatie stranie de zadarnicie, inutilitate.. astfel totul devenea lipsit de sens si fara nici o noima.