Salt la continut

Fotografie

Facultatea de relatii internationale

• Te rog sa te conectezi pentru a raspunde
8 replici la acest subiect

#1 phibye

phibye

Ghiocel

• Members
  • 3 mesaje

Scris 05 June 2009 - 10:33 PM

va salut pe toti. sunt studenta anul 2 la relatii internationale. intrebarea este cat se poate de dincera. ce anume pot sa fac cu ea mai departe? am sanse sa lucru in domeniu, sau sa ma reprofilez pe altceva/ astept parereri sincere. va multumesc
  • 0

Ultima colectie! Noile implanturi Allergan BRST

#2 fitzroy

fitzroy

Orhidee

• Silver Member
  • StricaStricaStricaStricaStricaStrica
  • 3152 mesaje

Scris 05 June 2009 - 10:42 PM

Esti in anul 2 si intrebi ce faci cu ea pe un forum, nici macar de specialitate?

Imagine adaugata
  • 0

#3 phibye

phibye

Ghiocel

• Members
  • 3 mesaje

Scris 05 June 2009 - 11:55 PM

Esti in anul 2 si intrebi ce faci cu ea pe un forum, nici macar de specialitate?

pai formul trateaza diferite subiecte, nu vad care ar fi problema. inca nu sunt anul 2 mai am 2 saptamani pana trec in anul 2 si astepatam unele pareri de la cei care au terminat. ce poti face cu ea? fara mistouri va rog!
  • 0

#4 Naeema

Naeema

Color me impressed...

• Gold Member
  • 18065 mesaje

Scris 06 June 2009 - 09:09 AM

pai formul trateaza diferite subiecte, nu vad care ar fi problema. inca nu sunt anul 2 mai am 2 saptamani pana trec in anul 2 si astepatam unele pareri de la cei care au terminat. ce poti face cu ea? fara mistouri va rog!

Inainte sa incepi aceasta facultate te-ai informat macar in ce domenii te-ai puta angaja dupa absolvire sau la ce fel de studii te-ar ajuta mai departe daca decizi sa-ti continui educatia ? Pot sa te intreb de ce ai ales acest profil daca nu stii ce poti face cu el ?

Dar daca totusi ai facut efortul sa intri aici si ai nevoie de ceva informatii: