sau Inregistrare

• 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu poti crea un subiect nou
  • Nu puteti raspunde pe acest topic

Sanse de a-ti gasi un serviciu dupa 30 de ani Evaluare topic: * * * - -

#1 Utilizator offline   lllucci 

• Garoafa
  • PipPip
  • Grup: Full Members
  • Inregistrat: 05-January 09

Scris 12 May 2009 - 07:57 AM

buna!ma aflu undeva in afara tarii,cu familia mea.in ultimul timp ne cam gandim sa ne intoarcem acasa,desi situatia economica nu e prea roz in toata lumea.insa suntem preocupati de gandul ca nu ne vom putea angaja prea curand,la intoarcerea nostra.motive:criza economica,varste de peste 30 de ani,lipsa de experienta in domenii anume(eu lucrez ca menajera,sotul ca gradinar-meserii ce lipsesc la noi).avem totusi avantajul ca provenim dintr-un oras mare,deci sanse mai multe de aflarea unui post de lucru.in tara am studiat ceva,fara a practica insa deloc.deci lipsa de experienta.as vrea sa aud mai multe pareri.ce spuneti,ne vom putea gasi ceva de lucru,intr-o perioada rezonabila de timp?
0

#2 Utilizator offline   Saharian 

• fost
  • PipPipPipPipPipPip
  • Vezi blog
  • Grup: Banned
  • Inregistrat: 03-November 06

Scris 12 May 2009 - 08:10 AM

Adie a clona sau mi se pare mie ? ...cu asa meserii cautate nu o sa aveti nici o problema :)

:lol:
0

#3 Utilizator offline   lllucci 

• Garoafa
  • PipPip

Scris 12 May 2009 - 08:20 AM

Vezi postareaSaharian, la May 12 2009, 08:10 AM, a spus:

Adie a clona sau mi se pare mie ? ...cu asa meserii cautate nu o sa aveti nici o problema :)

:lol:

nu e cazul sa fi ironic.daca citeai mai atent,vedeai ca am scris ca am o diploma(desi nu am specificat in ce domeniu),dar nu am experienta.si posturi de lucru fara o specializare sunt cateva:vanzator,paza,in supermarket-uri etc.ideea era legata de criza economica,de lipsa de experienta si de varsta.
0

#4 Utilizator offline   GinGin 

• tonic
  • PipPipPipPipPipPip
  • Vezi galerie
  • Grup: Silver Member
  • Inregistrat: 24-October 06