sau Inregistrare

Pagina 1 din 1
  • Nu poti crea un subiect nou
  • Nu puteti raspunde pe acest topic

Forum Litere UBB - Cluj e important sa discutam cu mediul academic? Evaluare topic: - - - - -

#1 Utilizator offline   sandorg 

• Ghiocel
  • Grup: Members
  • Inregistrat: 11-May 09

Scris 11 May 2009 - 01:45 PM

Sunt profesor si parinte care cauta cat mai multe informatii utile pentru elevii si copiii sai. In ultima vreme am gasit foarte multe forumuri pe care pot comunica cu diferite grupuri. Vad ca si acest forum merita tot interesul nostru.
Recent am intrat pe pagina facultatii de Litere - UBB Cluj - www.lett.ubbcluj.ro si am descoperit ca cei de acolo - profesori, doctoranzi, asistenti - au inceput o comunicare deschisa cu noi, cei din exterior. Consider acest lucru benefic avand in vedere faptul ca sunt dispusi sa ofere materiale, sugestii si ajutor pentru elevi, studenti si profesori (bacalaureat, admitere, definitivat, grade etc). Sunt foarte bucuros sa vad atat de multi oameni implicati in comunicare online-internet si consider ca astfel va arata viitorul nostru, astfel incat trebuie sa ne educam in aceasta directie.
As dori sa stiu ce parere aveti voi - ceilalti despre comunicarea de tip forum si daca vi se pare benefica deschiderea celor de la Litere?
0

#2 Utilizator offline   stupid_me 

• Bauhambau roz cu picatele albe
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Gold Member
  • Inregistrat: 19-July 07

Scris 27 May 2009 - 05:30 PM

Da, este un pas inainte.
Insa nu e atat de mare pe cat vrea a ni se fura ochii.