studii in franta cum pot sa termin facultatea in franta
Scris 28 October 2005 - 04:56 PM
sunt student la electronica si telecomunicatii (poli buc) in anul 4 si nu reusesc sa ma lamuresc daca la universitatea din nisa, la facultatea de electronica se fac 5 ani ca aici sau 4…pe site la unice.fr scrie de inscrieri din anu 1 sau din anu 2 sau 3… sau din ciclul 1 sau 2.. nu stiu exact cum e la ei.
as vrea sa plec pt anul 5 acolo si sa termin facultatea acolo, am vazut ca eu si ei politehnica, chiar electronica si chiar conincid specializarile…. nu vreau sa plec cu bursa… ci pur si simplu sa ma transfer. este posibil?
aceeasi intrebare si pt o studenta la ase, anul 3, la finanta-banci.
am inteles ca se da si un test de limba, daca stie cineva in ce consta… poate ma lamureste si pe mine mai bine si eventual alte detalii.
Scris 29 October 2005 - 07:14 AM
Sigur ca ar fi interesant sa vorbesti limba franceza, chiar foarte bine.
Scris 29 October 2005 - 08:25 AM
Marlboro, la Oct 29 2005, 07:14 AM, a spus:
Sigur ca ar fi interesant sa vorbesti limba franceza, chiar foarte bine.
vorbesc francez, nu f bine.. de fapt inteleg aproape tot dar cand vreau sa vb imi cam vin in engleza cuvintele:) o sa exersez putin.
am trimis un mail la amabasada, dar nu a raspuns nimeni... de fapt am mai pus inca vreo 2 adrese la cc...
mai astept.
Scris 29 October 2005 - 09:39 AM
Alexandru M, la Oct 29 2005, 08:25 AM, a spus:
am trimis un mail la amabasada, dar nu a raspuns nimeni... de fapt am mai pus inca vreo 2 adrese la cc...
mai astept.
Nu trebuie sa ai nici o problema in a suna direct la facultate; dupa parerea mea, nu are nici un rost sa vrei sa treci pe la ambasada, nu ambasada poate decide ce si cum legat de universitatea de la Nice. Secventa logica ar fi cam urmatoarea:
-obtii acordul universitatii, iar apoi informezi ambasada de acordul vostru, iar ei se vor ocupa de hârtiile necesare drumului, vizei de studii, etc.