sau Inregistrare

Pagina 1 din 1
  • Nu poti crea un subiect nou
  • Nu puteti raspunde pe acest topic

Esentiale Evaluare topic: - - - - -

#1 Utilizator offline   aalleess 

• Ghiocel
  • Grup: Members
  • Inregistrat: 12-February 09

Scris 12 February 2009 - 09:51 PM

am hepatita c din anul 2000 cel putin atunci am depistato,sunt un fost consumator de droguri,doctorul mi-a prescris esentiale forte,dar eu de cate ori incep sa le iau ma doare ficatul destul de rau.
Tin sa va spun ca pana sa iau aceste esentiale nu am avut nici o durere in zona ficatului,as dori sa aud pe cineva care are hepatita c si ia esentiale ce sintome are
0

#2 Utilizator offline   egreta alba 

• Lalea
  • PipPipPip
  • Grup: Full Members
  • Inregistrat: 18-July 06

Scris 20 February 2009 - 09:04 PM

Nu stiu ce sa-ti spun, eu stiu ca ficatul nu doare, poti simti doar o senzatie de "ficat marit" dar de durut...cred ca te doare altceva, poate colonul? Nu sunt medic, ar trebui sa mergi la unul!
Stiu doar un singur exemplu de o persoana in varsta cu ciroza hepatica care se simtea f bine de la Essentiale!
Mai mult decat cu atat nu pot sa te ajut!
Iti doresc sanatate!
0

#3 Utilizator offline   Magy 2 

• Lalea
  • PipPipPip
  • Inregistrat: 25-July 07

Scris 02 March 2009 - 04:36 PM

Cel mai bine ar fi sa renunti la hepatoprotectoare (care oricum nu ajuta la nimic) si sa faci tratament antiviral.
0

#4 Utilizator offline   vasilef 

• Ghiocel
  • Inregistrat: 10-February 09

Scris 07 March 2009 - 10:54 AM

Vezi postareaaalleess, la Feb 12 2009, 09:51 PM, a spus:

am hepatita c din anul 2000 cel putin atunci am depistato,sunt un fost consumator de droguri,doctorul mi-a prescris esentiale forte,dar eu de cate ori incep sa le iau ma doare ficatul destul de rau.
Tin sa va spun ca pana sa iau aceste esentiale nu am avut nici o durere in zona ficatului,as dori sa aud pe cineva care are hepatita c si ia esentiale ce sintome are