sau Inregistrare

Pagina 1 din 1
  • Nu poti crea un subiect nou
  • Nu puteti raspunde pe acest topic

Consultanta imobiliara ajutor va rog ! Evaluare topic: - - - - -

#1 Utilizator offline   Tony_da_Man 

• Boboc
  • Pip
  • Grup: Full Members
  • Inregistrat: 02-October 08

Scris 03 October 2008 - 02:02 PM

salutare tuturor! st un membru nou al acestui forum dar sper sa raman mult timp deoarece sectiunea economica este super tare...am cateva intrebari pt membrii forumului deoarece am vazut(citit) cativa membrii care chiar aveau habar de cateva chestii...

sunt student in anul 2 la ASE.

ma gandisem sa desfasor o activitate gen consultanta imobiliara...eu pot desfasura aceasta activitate(contracte, comisioane, etc) fara sa fiu srl sau pfa sau chiar af ??? de ex: daca io raman persoana fizica pot prin intermediul unui contract sa cer beneficiarului servicilor mele un comision...???

sau dati-mi un sfat...care este cea mai usoara cale de a reusi cu afacerea asta, consultanta imobiliara???

va multumesc anticipat pentru raspuns!
0

#2 Utilizator offline   sorin5 

• Trandafir
  • PipPipPipPip
  • Vezi galerie
  • Inregistrat: 23-August 08

Scris 03 October 2008 - 04:14 PM

Vezi postareaTony_da_Man, la Oct 3 2008, 02:02 PM, a spus:

salutare tuturor! st un membru nou al acestui forum dar sper sa raman mult timp deoarece sectiunea economica este super tare...am cateva intrebari pt membrii forumului deoarece am vazut(citit) cativa membrii care chiar aveau habar de cateva chestii...

ma gandisem sa desfasor o activitate gen consultanta imobiliara...eu pot desfasura aceasta activitate(contracte, comisioane, etc) fara sa fiu srl sau pfa sau chiar af ??? de ex: daca io raman persoana fizica pot prin intermediul unui contract sa cer beneficiarului servicilor mele un comision...???

sau dati-mi un sfat...care este cea mai usoara cale de a reusi cu afacerea asta, consultanta imobiliara???