Sari la conținut
Forum Roportal
gulerash

Transfer

Postări Recomandate

Buna, am si eu ceva nelamuriri in legatura cu un transfer. sunt studenta in anul 1 la info in brasov, si as vrea sa ma transfer la universitate in bucuresti la acelasi profil. in ce conditii se poate face transferul? ma poate ajuta careva cu ceva informatii?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Imi puteti spune va rog de ce este anume nevoie da ca sa poti face transfer la o alta universitatem si daca e posibil... eu sunt in anul intii la o univiersitate din Republica Moldova, si vreau sa ma transfer in Romania....

 

Va multumesc mult :lol:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La Spiru Haret te poti transfera ,dar va trebui sa astepti inchiderea anului de invatamant.Transferurile se fac in perioada august-septembrie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salut!

 

Imi puteti spune va rog de ce este anume nevoie da ca sa poti face transfer la o alta universitatem si daca e posibil... eu sunt in anul intii la o univiersitate din Republica Moldova, si vreau sa ma transfer in Romania....

 

Va multumesc mult :roll:

 

Poti sa imi spui si mie de ce vrei sa te transferi? Ca am impresia ca toata lumea crede ca in Romania fug cainii cu covrigi in coada, dar iti spun eu sigur ca nu e asa. De ce vrei sa te transferi? Presupun ca ai un motiv intemeiat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Poti sa imi spui si mie de ce vrei sa te transferi? Ca am impresia ca toata lumea crede ca in Romania fug cainii cu covrigi in coada, dar iti spun eu sigur ca nu e asa. De ce vrei sa te transferi? Presupun ca ai un motiv intemeiat.