sau Inregistrare

Pagina 1 din 1
  • Nu poti crea un subiect nou
  • Nu puteti raspunde pe acest topic

Furt intelectual la ziarul Gandul Evaluare topic: - - - - -

#1 Utilizator offline   cod_gabriel 

• Boboc
  • Pip
  • Grup: Full Members
  • Inregistrat: 27-April 07

Scris 15 May 2008 - 06:21 PM

Imi pare rau daca acest topic nu isi are locul cel mai bun aici, dar nu am gasit alta arie mai potrivita.
Vreau sa semnalez ceva ce tine mai degraba de domeniul antisocialului, decat al implicarii sociale.
Sunt fotograf amator si am un cont pe site-ul de fotografie www.flickr.com, unde am vreo 3000 de fotografii. Astazi intru pe editia electronica a ziarului Gandul, citesc un articol despre distrugerea Parcului Tineretului, si cand colo, ce sa vezi? Fotografia din articol imi pare cunoscuta!
Acum am verificat si este una dintre fotografiile mele, postata in data de 27.10.2007 pe acel site.
Iata articolul din Gandul:
http://www.gandul.info/actualitatea/30-de-...ml?3927;2634759
Iata fotografia din Gandul, in format mare:
http://www.gandul.info/poze/actualitatea/3...cture&ptr=0
Iata linkul catre fotografia mea: http://www.flickr.com/photos/8628950@N06/1...57602741395496/
Daca urmati acest ultim link, veti vedea ca fotografia a fost incarcata de mine pe flickr asta toamna.
Gestul este urat din partea "Gandului", mai ales ca le-as fi pus la dispozitie cu placere fotografia cu singura conditie de a fi postat linkul in editia electronica.
0

#2 Utilizator offline   cristina e 

• Garoafa
  • PipPip
  • Grup: Full Members
  • Inregistrat: 23-March 07

Scris 10 June 2008 - 11:43 AM

Probabil au cautat poze pe net cu subiectul asta si au gasit-o pe cea facuta de tine.
Oricum e foarte frumoasa!
0

#3 Utilizator offline   Kilkoana 

• Master of Arts
  • PipPipPipPipPipPip
  • Vezi blog
  • Grup: Silver Member
  • Inregistrat: 21-March 06

Scris 10 June 2008 - 04:33 PM

Este foarte reusita poza ta, eu zic sa-i iei la rost un pic.
0

#4 Utilizator offline   puiu.t