Salt la continut

Fotografie
* * * * * 1 voturi

Hepatita B

• Te rog sa te conectezi pentru a raspunde
1548 replici la acest subiect

#1 armand25

armand25

Ghiocel

• Members
  • 1 mesaje

Scris 14 July 2005 - 03:38 PM

Buna ziua!Am tot vazut ca se vorbeste f mult de hepatita de tip C,e f. normal sa fie asa fiindca e f grava,dar ce te faci cand esti un tanar de 25 ani cand suferi de pe urma altei bolii de ficat anume hepatita de tip B,F.multa lume cu care vb de problema mea spune ca sunt dus cu capul dar eu sunt ferm convins ca nu e ste asa.Mai exact despre ce este vb.Deci hepatita asta de tip b pe care am descoperito acum 4 ani am descoperita datorita durerilor f mari de picioare si acum sunt la fel,dar medicii in special ei nu vor sa imi dea crezare.Spun ca hepatitele nu dor asa este ficatul nu ma supara asa de tarecateva impunsaturi si niste crampe cand mananc ce nu trebuie in rest totul este oca,dar ma doare restul corpului din cap pana in picioare ,mai ales picioarele e ceva de speriat nu pot sa stau pe ele jumatate de ora,si nu este senzatia mea.Analizele sunt bune transaminazele erau sub 50ui la ultima analiza,viremia 1979copii,ml,sange dar eu tot prost ma simt si nu inteleg de ce.Am facut tot felul de masuratori oscilometrie,masaje reflexogene etc.NU CEDEAZA DELOC DUREREA ASTA.Acum mai nou m-au trimis la psihiatru ca cica sunt dus cu capul si acum iau niste medicamente,deci nu stiu ce sa mai cred cand eu sunt totusi un om responsabil si stiu eaxct ce anume simt in corpul meu.Nu am nici virusul de ca sa spui ca este vreo complicatie.Totul este bine dar defapt nu este.Simt ca o imflamatie pe traiectul venos,ceva ca niste ganglioni care sunt f tari la atingere si care sunt f tari.Oricum nimeni nu ma intelege.Stiu cazuri care sa-a vindecat prin leacuri babesti dar fie oamenii au murit[ce-i care au facut leacurile] fie nu mai poti da de unde sunt ei.Oricum ce este dureros este ca am 25 ani si nu mai pot face m-am rupt de lume complet,si nu voit ci nevoit,pentru