sau Inregistrare

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu poti crea un subiect nou
  • Acest topic e inchis

Sustinere si promovare tineri artisti Incurajarea tinerilor talentati Evaluare topic: - - - - -

#1 Utilizator offline   aknetaton 

• Crin
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Advanced Member
  • Inregistrat: 30-June 07

Scris 11 December 2007 - 11:18 AM

Va propun o provocare artistica :
O conjunctura favorabila va da posibilitatea ca prin reunirea eforturilor mai multor Asociatii culturale sa fie organizate promovari ale unor tineri. Nu este o activitate profitabila, ci doar una de sustinere a tinerilor talentati in domeniul artei plastice si artei fotografice. Mai multi oameni cu sufletul deschis au subscris unui asemenea demers.
Sustinerea poate consta in oferirea gratuita a :
- spatiu expozitional pentru o saptamana intr-o Galerie de arta consacrata,
- consultanta montare, panotare, prezentare
- imagine

Prioritate absoluta o au tinerii care sunt studenti sau elevi (la institutii de profil sau nu) , care au probat deja talentul artistic in manifestari de profil, sau care vor sa inceapa acum o noua cariera.
Sigur, nimanui nu ii este restrictionat accesul, insa , prioritate o au tinerii.

Indatoriri : - talent
- seriozitate si punctualitate
- onestitate

Ceea ce trebuie sa facem este sa incepem un dialog aici, cu postarea unor imagini si stabilirea unor criterii cat mai putin subiective in evaluarea lucrarilor. Restul vine de la sine.
0

#2 Utilizator offline   didutaa 

• Ghiocel
  • Grup: Members
  • Inregistrat: 14-December 07

Scris 14 December 2007 - 12:33 PM

E o initiativa laudabila, si chiar foarte curajoasa. Ma intreb de ce nu pare nimeni interesat de ea. Eu una va felicit. Nu prea se mai face astfel de gesturi dezinteresate.Succes!
Alexandra Postolache
0

#3 Utilizator offline   aknetaton 

• Crin
  • PipPipPipPipPip

Scris 14 December 2007 - 04:15 PM

Vezi postareadidutaa, la Dec 14 2007, 12:33 PM, a spus: