Sari la conținut
Forum Roportal
dana.m

Numar total monocite marit

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Buna ziua,

 

 

Va rog sa ma ajutati cu un raspuns cat se poate de repede. Cu cateva zile in urma, am facut o hemoleucograma completa. Toate analizele au iesit bine, mai putin nr. total al monocitelor, mai exact: 0.42, iar valoarea normala era intre 0.24 - 0.36 10 3/u l. Nu inteleg de ce analiza " % monocite" a avut valori normale, adica 7.2, limitele aflandu-se intre 4.7 si 12.5%.

 

Poate cineva sa ma ajute, va rog si sa-mi spuneti de ca doar nr. total de monocite este mai mare?

 

 

Va multumesc foarte foarte mult!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu iti pot spune exact din ce cauza au screscut doar monocitele...dar ce iti pot spune este ca ele cresc de obicei in infectii virale(la fel si limfocitele), deci este posibil sa fi avut o infectie virala, dar nici asta nu este sigur. Nu sunt inca medic, iti spun doar ce am invatat pana acum.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cine ia anumite medicamente are automat si numarul monocitelor crescut. Aceste medicamente sunt, de cele mai multe ori, antibiotice de tipul penicilinei, corticosteroizii (metilprednisolon), unele antiepileptice, benzodiazepinele/anxioliticele.

Deci, mare atentie cand va faceti analizele, uneori este nevoie si de mai mult de o saptamana de "pauza" de la tratament inainte de a vi le face, pentru a nu iesi modificate.

Daca numarul marit de monocite este dublat de numarul crescut de limfocite atunci motivul este o infectie recenta. Pentru a determina mai cu exactitate cauza,trebuie facute si analizele urmatoare: VSH, ASLO, proteina C reactiva.

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont