Autori preferati Teme combinate
Scris 09 September 2007 - 11:26 AM
Scris 09 September 2007 - 12:07 PM
Ovu', la Sep 9 2007, 12:26 PM, a spus:
Preferatul meu la ora actuala e Anthony de Mello. Maestru... Forta e puternica in el
Spre surpriza mea a fost tradus in Romana destul de mult de cei de la Editura Mix.
De impresionat... m-au impresionat mai multi...
- Victor Hugo cu modul in care prezinta crestinismul si impactul crestinismului adevarat in Mizerabilii.
- Victor Ion Pop prin captarea unui vis care consuma in "Sfarleaza cu fofeaza"
- Mihail Drumeş prin modul in care capteaza atmosfera plina de vise a liceului in "Elevul Dima dintr-a şaptea"
- Tadeusz Dotega Mostowicz cu "Vraciul", cartea care m-a determinat sa renunt la pasiunea pentru informatica pentru a ma dedica medicinii, carte care in parte e responsabila pentru hibridul care sunt acum (bioinginer).
- Stephen R. Covey cu "Eficienta in 7 trepte", carte ale carei povete daca sunt urmate pot transforma un om intr-un conducator.
- Earl Nightingale prin programul lui audio "Lead the Field", sfaturi simple de o eficienta fenomenala.
- Richard Carlson cu "Don't sweat the small stuff" , carte ce puncteaza asupra faptului ca viata asta nu trebuie luata chiar atat de serios... mai ales daca vrei sa te bucuri de ea.
Scris 09 September 2007 - 10:31 PM
Apoi "Scrisoare de dragoste" descrie foarte bine dorinta de a evolua in piramida sociala...trimitand dragostea sa bata la alta usa.... ... ... tragedia unui om care nu si-a definit cum trebuie prioritatile vietii..si....distruge viata atat a lui, cat si a celor care jucasera alaturi de el pe scena sortii...
Nu in ultimul rand "Invitatia la vals"....unde "criminalul scapa de rigorile legii penale...insa nu si de judecata constiintei - tribunalul sau suprem - ...
Scris 11 September 2007 - 01:04 AM
Jules Verne > a fost genial
Dan Brown > este de actualitate si a starnit controverse
Anne Rice > imi plac foarte mult romanele ei... cronicile vampirilor.. sunt superbe