Sari la conținut
Forum Roportal
stiri

Stiri: CEC a ales ASCENTA pentru imbunatatirea relatiilor cu clientii si optimizarea activitatii interne

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Pentru o mai buna si eficienta rezolvare a problemelor clientilor, CEC a incheiat un parteneriat cu ASCENTA, divizia de consultanta IT a grupului Softwin. Au fost astfel externalizate serviciile InfoCenter pentru relatiile cu clientii si ServiceDesca pentru rezolvarea problemelor IT ale angajatilor bancii. Colaborarea dintre CEC si ASCENTA a inceput in mai 2006 si a avut ca obiect servicii de Contact Center. Pe parcurs, s-au adaugat serviciile de FrontDesca (la ghiseele bancii) si apoi...

 

Articolul complet

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×