Sari la conținut
Forum Roportal
just_me1

Nu va puneti termopan de la APLAST

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Acum 2 luni de zile m-am decis sa imi pun si eu ferestre pe profil PVC la dormitoare.Pentru asta am apelat la una dintre cele mai "bine-vazute" firme din Ploiesti si anume APLAST. Lucreaza cu profile Rehau si mi-am zis ca este foarte bine ca si coeficientul de transfer termic sa fie foarte mic, si din acest motiv mi-am ales o fereastra cu coeficientul K=1.3. Din punct de vedere al executiei si respectarea timpilor de montaj au fost foarte corecti, insa acum 1 saptamana mi s-a fisurat sticla la unul dintre dormitoare.Am sunat la APLAST si un angajat al firmei a venit sa constate cele intamplate.S-a constatat ca sticla nu s-a fisurat din vina mea si au hotarat sa imi inlocuiasca sticla(acesta fiind in garantie).Mi s-a promis ca vin cu sticla noua in maxim 3 zile lucratoare. Dupa ce au trecut 4 zile lucratoare si dupa aproximativ 5 telefoane date la diverse persoane de la APLAST (printre care si sefa de magazin) s-au "catadicsit " sa vina sa imi monteze sticla sparta la ora 20.00 in seara zilei de vineri. Toate "bune si frumoase" pana acum insa cand am cerut o copie a procesului verbal de constatare si o copie a procesului verbal de montaj mi s-a raspuns sec ca mie nu imi trebuie asa ceva si mi-au spus sa semnez acele hartii. Am refuzat categoric sa fac acest lucru si am cerut sa mi se inmaneze certificatul de garantie al sticlei proaspat montate.Mi s-a raspuns din nou sec ca nu se mai inmaneaza o noua garantie pentru geamul proaspat montat deoarece mi s-a inmanat certificat de garantie cand mi l-au montat prima data sticla si ca acum nu mai este nevoie de un nou certificat pentru ca "s-a facut o interventie (reparatie) asupra tamplariei care avea certificat de garantie" (raspunsul scris intre ghilimele este dat de sefa de magazin APLAST). Acum va intreb si pe voi: Oare poti sa vii sa repari o sticla sparta?

Oare ce mare firma este si acest APLAST de isi permite sa isi bata joc de clientii ei si sa ii sfideze in cel mai clar mod cu putinta.

Voi credeti ca este corect ce face APLAST si daca nu ce credeti ca ar trebui sa fac?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sesizati protectia consumatorului!

Sunt obligati sa dea curs fiecari solicitari isi deci se vor duce peste ei, ar firma care a montat geamul ESTE OBLIGATA sa dea certificat de garantie altfel intra sub incidenta legii. Daca nu au procesul de predare primire semnat de dumneavoastra aveti o bila alba.

Succes!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

SINCER IMI PARE RAU CA AI MERS DE LA BUN INCEPUT PE VARIANTA DE PVC, NU ESTE PREA STRALUCITA, SI IN PLUS DE ASTA TREBUIA SA VERIFICI PIATA, INAINTE DE ACHIZITIONARE, DE CE NU TE-AI DUS PE VARIANTA DE LEMN, ESTE SI DE MAI BUNA CALITATE, SI IN PLUS DE ASTA, LEMNUL ESTE TOT LEMN.

SUNA LA PROTECTIA CONSUMATORULUI, DACA MAI ALES AI CERTIFICATUL DE GARANTIE.

EU AM LA CASA MEA FERESTRE DIN LEMN STRATIFICAT SI SUNT FOARTE MULTUMITA DE ELE, SI PERSONALUL DE LA FIRMA DE LA CARE AM ACHIZITIONAT FERSTRELE SUNT FOARTE DE TREABA, SI IN PLU DE ASTA ISI RESPECTA ORELE DE LUCRU

PE VIITOR SA FII MAI ATENT DE LA FIRMELE DE LA CARE CUMPERI, STUDIAZALE PE TOATE INAINTE.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg unde e problema? ... 5 zile lucratoare mi se pare un termen foarte bun pentru o interventie,mai ales ca trebuie fabricata alta sticla.

O garantie este generala pentru un contract, nu se elibereaza alta, din cate stiu eu garantiile au niste liniute acolo jos cu nr de interventii in garantie, cel putin asa am la masina de spalat, la autoturism, la tv you name it.

Au venit si l-au schimbat... era o problema daca nu il schimbau.

Cat despre ce spune cristina... OPC se sesizeaza cand ai ce sesiza,ce sa sesize omul ? ca au venit si au schimbat sticla? mi se pare o aberatie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mesajul acesta l-am pus acum 10 minute si pe softpedia dar am timp, si cum nu am altceva de facut asteptind niste nesimtiti mai dau si eu cite un copy/paste.

Fugiti cind auziti de APLAST. In mod categoric aceasta firma are o problema grava de management altfel nu ar fi posibil ca lucrurile sa mearga atit de rau - generalizat. Bubele atit de multe, la atit de multi angajati denota in mod cert o cultura organizationala aberanta, aparuta prin perpetuarea lui merge si asa. Parerea mea este ca nu mai au mult de trait si de aceea e bine sa va ginditi si la garantie. In mod concret: am fost la biroul lor din Piata Moghioros. Am dat o foaie cu dimensiuni pentru calcul si in timpul cit am asteptat nu am dat atentie faptului ca un client se plingea ca a venit a 3-a oara pentru a mai semna niste hirtii (asa urma sa patesc si eu). Am primit calculatia si mi -sa dat un discount, alt discount, si inca un discoun si la final inca 10% discount din partea vinzatoarei, asa, din partea ei ca este generoasa (halal comert si mod de vinzare). Am platit avansul - insa pentru asta a trebuit sa ma duc la Banca de vis-a vis ca sa platesc!, S-au programat pentru masuratori la o ora dar mi-au dat telefon si au venit la o alta ora, mai devreme (ce mai conteaza). A trebuit sa ma duc din nou la firma pentru a semna un alt contract (OK - trebuia sa accept tarifele finale). Cind ajung - la 7 seara - "ma scuzati dar baiatu' a uitat sa-mi lase masuratorile, etc, veniti miine". A doua zi, acte, calcule, din nou drum si coada la banca. Termen de instalare 10 zile. "Mai repede nu se poate - nu se poate!" Dupa 3 zile - telefon - va rog sa veniti sa mai semnati inca o data contractul! (??) - Eu ca nu, ea ca trebuie, eu fiind pe aproape si in masina - inca un drum. Dupa 2 zile - stiti ca am calculat gresit mai trebuie 22 de euro - alt drum, alta semnatura, alta coada la banca. "Vine la timp comanda?" "Fara grija!" Dupa alte 2 zile - "va rog sa veniti sa semnati din nou contractul ca am operat suma - "Nu mai vin!" "Macar pe mail - Listeaza, semneaza, scaneaza - cemai alte 30 de minute din viata mea aruncate la cos. La fix 21 de zile calendaristice de cind le-am calcat pragul - primesc un telefon: "Miine la ora 13 suntem la dvs!" OK - A doua zi - "La ora 9 - stiti ca avem o problema, colegul nostru a montat gresit toate geamurile la un client si avem o reclamatie mare, e suma mare, vreo 4000 de euro, ne cerem scuze, etc...venim miine la ora 9" "Azi la ora 10 primesc un telefon - stiti ni s-a stricat masina dar acum am reparat-o suntem pe drum la 11 ajungem negrest! "Cumnata mea, in trecere pe la mine imi spune - "ce ai probleme cu APLAST? De ce nu m-ai intrebat inainte - la mine au stat pentru un apartament cu 4 camere 10 ore si m-am luat cu miinile de cap!? (Sta in Colentina - deci alti angajati, aceeiasi firma) - Acum e ora 13 si mi-am pierdut toata ziua intr-un apartament in care nu am decit un calculator. Bun si asta! Astept sa vina, am convingerea ca problemele mele nu s-au terminat dar nu pot sa anticipez. Oricum voi reveni Nu uitati! Auziti de APLAST - fugiti!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare!

Toate ferestrele mele au fost montate de ei si nu am avut nici cea mai mica problema.. Nici atunci, la montaj, nici ulterior, de garantie. Si au trecut mai bine de doi ani.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

aplastul are intradevar niste problema-a avut o perioada de extindere agresiva prin deschiderea a "n" pcte de desfacere si a incercat o politica gen dumping in unele perioade de timp-lucrurile au scapat de sub control totusi;in acest domeniu nu poti face previziuni pe termen lung,la noi in tara.

intampina dificultati,ca tot romanul de altfel,mai ales din cauza personalului si unei strategii gresite de marketing

tamplaria folosita e ok(in genere rehau) insa e un "mamut" cu picioare din lut.

si sa nu uitam beneficiarul aplastului,care nu-i statul!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 2 luni de zile m-am decis sa imi pun si eu ferestre pe profil PVC la dormitoare.Pentru asta am apelat la una dintre cele mai "bine-vazute" firme din Ploiesti si anume APLAST. Lucreaza cu profile Rehau si mi-am zis ca este foarte bine ca si coeficientul de transfer termic sa fie foarte mic, si din acest motiv mi-am ales o fereastra cu coeficientul K=1.3. Din punct de vedere al executiei si respectarea timpilor de montaj au fost foarte corecti, insa acum 1 saptamana mi s-a fisurat sticla la unul dintre dormitoare.Am sunat la APLAST si un angajat al firmei a venit sa constate cele intamplate.S-a constatat ca sticla nu s-a fisurat din vina mea si au hotarat sa imi inlocuiasca sticla(acesta fiind in garantie).Mi s-a promis ca vin cu sticla noua in maxim 3 zile lucratoare. Dupa ce au trecut 4 zile lucratoare si dupa aproximativ 5 telefoane date la diverse persoane de la APLAST (printre care si sefa de magazin) s-au "catadicsit " sa vina sa imi monteze sticla sparta la ora 20.00 in seara zilei de vineri. Toate "bune si frumoase" pana acum insa cand am cerut o copie a procesului verbal de constatare si o copie a procesului verbal de montaj mi s-a raspuns sec ca mie nu imi trebuie asa ceva si mi-au spus sa semnez acele hartii. Am refuzat categoric sa fac acest lucru si am cerut sa mi se inmaneze certificatul de garantie al sticlei proaspat montate.Mi s-a raspuns din nou sec ca nu se mai inmaneaza o noua garantie pentru geamul proaspat montat deoarece mi s-a inmanat certificat de garantie cand mi l-au montat prima data sticla si ca acum nu mai este nevoie de un nou certificat pentru ca "s-a facut o interventie (reparatie) asupra tamplariei care avea certificat de garantie" (raspunsul scris intre ghilimele este dat de sefa de magazin APLAST). Acum va intreb si pe voi: Oare poti sa vii sa repari o sticla sparta?

Oare ce mare firma este si acest APLAST de isi permite sa isi bata joc de clientii ei si sa ii sfideze in cel mai clar mod cu putinta.

Voi credeti ca este corect ce face APLAST si daca nu ce credeti ca ar trebui sa fac?

 

 

APLAST - o companie in cadere libera

La inceputul lunii februarie 2011 toate magazinele inregistrate sub brand Aplast au fost date catre montatorii firmei, Aplast practic si-a luat mana de pe ei. Garantia pentru lucrari si profile pe care o elibereaza acesti "hoti" de montatori practic nu are nicio valoare, firma aceea a lor poate sa se desfinteze in scurt timp iar dumneavoastra ramaneti cu ochii in soare. In plus ei fac si smecherii cu produsele, exemplu, dumneavoastra vi se da o oferta la magazin pe care scrie Aplast cu produse de la Aplast, dumneavoastra dati banii in magazin sau cont in banca( verificati acel cont sa vedeti ca nu este cont Aplast ci "Gigi SRL" smile.gif ) si ei acasa vor veni cu profile sticla si accesoriide de la "prieteni" ( Marpet, Zendow, Gealan, Viva, etc) care nu au nicio legatura cu firma Aplast, practic va prostesc pe fata.

In plus profilul acela Aluplast ei spun ca are 6 camere cand de fapt el are 5 camere si este foarte slab ca si profil. Pe site-ul firmei producatoare www.aluplast.ro, profilul Ideal 4000 are 5 camere de aer, asta este o prosteala pe fata.

Ideal ar fi ca sa nu cumparati de la Aplast, datoriile lor sunt foarte mari catre Rehau firma care i-a ridicat, patronul firmei nu are scrupule si nu se gandeste decat la profituri mari si responsabilitati mici. Si-a batut joc de oamenii lui si de toti cei care l-au ridicat.

Cand vedeti Aplast fugiti cat va tin picioarele.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
dumneavoastra vi se da o oferta la magazin pe care scrie Aplast cu produse de la Aplast, dumneavoastra dati banii in magazin sau cont in banca( verificati acel cont sa vedeti ca nu este cont Aplast ci "Gigi SRL" smile.gif ) si ei acasa vor veni cu profile sticla si accesoriide de la "prieteni" ( Marpet, Zendow, Gealan, Viva, etc) care nu au nicio legatura cu firma Aplast, practic va prostesc pe fata.

Asta nu are nicio legatura cu firma Aplast ci cu acei oameni care semneaza contracte in care nu este specificat clar tipul de profil folosit, tipul de sticla.. etc.

Prostia se plateste.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×