lauraven, la Mar 7 2007, 12:24 PM, a spus:
Mai sunt si medicii care nu vor sa se mai instruiasca
Nu, toti medicii care ies de pe bancile facultatii vor sa se instruiasca, vor sa devina utili si respectati. Asta tine de tinerete, de naivitate, de inflacarare. Pe parcurs societatea ii adoarme, ca pe medicul din exemplul tau.
...care vor sa scoata numai banii de la pacienti si mai sunt medici care incuie usa cardiologiei si se culca linistiti.
Daca ai fi citit cu atentie raspunsul meu ai fi inteles ca nu e vorba de VOINTA, ci de PUTINTA. Tu cand ti-ai cumparat ultima oara carti in valoare de 60 000 000?
Mai sunt si medicii care nu vor sa se mai instruiasca, care vor sa scoata numai banii de la pacienti si mai sunt medici care incuie usa cardiologiei si se culca linistiti.
Normal ca vor bani! Inteleg ca tu functionezi fara hrana, fara haine si probabil locuiesti intr-un copac, in contact direct cu natura, dar oricat de socant ti s-ar parea un medic isi poate intemeia o familie, cu casa, masa, soacra, mama cu diabet, scoala, engleza, computer, inot etc. Daca e femeie simte nevoia sa nu mearga la cabinet ca o laiata, cu hainele cusute in fund.
Hai sa vedem si cateva din cliseele pacient-medic:
1. PLATESC ASIGURARI SOCIALE!!!!
========================
Da, da! Platesti intre 60 000 si 100 000 lunar, adik aprox. 1 000 000 pe an. Pai si vrei ingrijire medicala care valoreaza in jur de 7000 de EU? Cu un milion te tratezi cu ceaiuri.
2. MEDICII SUNT BINE PLATITI
====================
Daca cineva are senzatia ca la un salariu de 12 000 0000 si la o chirie de 8 000 000, plus scoala copiilor, rechizite, eventual medicatie (copilul are astm sau o alta boala de durata), hainele, hrana zilnica se pot achita cu 12 000 000 atunci are o probleme de intelegere.
Daca cineva crede ca la un salariu de 12 000 000 iti poti lua carti in valoare de 60 000 000 atunci are o problema psihica. Grava.
3. MEDICII SUNT BOGATI, IAU SPAGA
=========================