Scris 07 February 2007 - 02:22 PM
Marinaru, uite ca nu este nevoie sa-ti mai raspund la acuztia pe care mi-ai adus-o despre faptul ca m-am adresat tie cu voi, deoarece ti-a raspuns deja Cioanas.
As fi vrut totusi sa fii un pic sincer si sa recunosti ca curentul acesta pe care il adopti si tu, despre Isus cel creat, nu-ti apartine, ci l-ai imprumutat. Desi tu le sustii biblic, el nu-ti aprtine ca descoperire sau ideie. Asadar nu te mai supara pe mine cand te asociezi cu martorii. Eu stiu ca ei sunt cei mai renumiti proclamatori ai acestei idei, si nu stiu ce te diferentiaza pe tine de ei, dar asta te aseamana.
De ce as spune eu ca nu sunt de acord cu baptistii, daca adopt botezul prin scufundare? Sunt ei proclamatorii principali ai acestui tip de botez, asa ca desi este biblic, nu multi i-l vazuse asa inainte de baptisti.
Daca apreciezi si proclami doctrina martorilor, dar nu recunosti ca esti martor, asta este deja mult mai grav si se chiama minciuna, perversiune, fals, etc. Asa ca comporta-te cu maturitate.
Referitor la Divinitatea lui Isus, si la faptul ca trebuie privit ca si insusi Iehova o spune Biblia si nu noi. Nu sustin expresia in sine- TRINITATE, dar sustin divinitatea lui Isus, si vesnicia Sa, si independenta Duhului Sfant care nu este o energie a lui Dumnezeu ci este o existenta cu actiune independenta. Poate lua decizii, poate actiona prin proprie vointa, si nu este Tatal insusi ci este Duhul, tot la fel cum Fiul este independent. Texte care sustin asta se gasesc in biblie, dar o sa ma refer doar la cle legate de Divinitatea lui Isus:
După ce a vorbit în vechime părinţilor noştri prin prooroci, în multe rânduri şi în multe chipuri, Dumnezeu,
2 la sfârşitul acestor zile, ne-a vorbit prin Fiul, pe care L-a pus moştenitor al tuturor lucrurilor, şi prin care a făcut şi veacurile.